Projektor NEC 3LCD ME383W 3800 Ansi 3LCD / WXGA / 1280x800 / Razmerje 1,2-2,1:1, 16000:1
599,12 €
514,22 €
421,49 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Projektor NEC 3LCD ME383W
EAN: 5028695614338
Opis
NEC ME383W je profesionalni poslovni projektor. Idealen je za učilnice, manjše konferenčne sobe in predstavitve.
Zagotavlja izjemno zmogljivost in dolgo življenjsko dobo svetilke. Lahko projicira na večjo razdaljo od standardne.
Zagotavlja 20.000 ur nemotenega projiciranja brez potrebe po zamenjavi žarnice.
Prilagodljivost in stroški
Projektor ponuja 1,7-kratno optično povečavo za izjemno prilagodljivost pri namestitvi.
Zmanjšani stroški lastništva zaradi dolge življenjske dobe svetilke in intervala menjave filtra.
Prenosljivost in slika
Je kompakten, lahek, s priključkom HDMI in vgrajenim 16W zvočnikom.
Slika ločljivosti WXGA z odlično svetlostjo in barvnim razponom.
Prilagodljive aplikacije
Širok nabor prilagodljivih možnosti uporabe zaradi konferenčnih sistemov z več viri in učinkovitega delovanja z razdeljenim zaslonom.
Specifikacije
- Projekcijska tehnologija: tehnologija 3LCD
- Naravna ločljivost: 1280 x 800 (WXGA)
- Razmerje stranic: 16:10
- Kontrastno razmerje: 16.000 : 1
- Svetlost: 3600 ANSI lumnov
- Svetlost (način povečanja): 3800 ANSI lumnov
- Vir svetlobe: svetilka, 225 W AC (151 W AC v načinu Eco)
- Življenjska doba svetilke: 10 000 (20 000 v varčnem načinu)
Druge specifikacije
- Objektiv: F= 1,7-2,2, f= 17,4-29 mm
- Korekcija trapeza: /- 30° ročno vodoravno / /- 30° ročno navpično
- Projekcijski kot: 6,6 - 11,1
- Projekcijski faktor: 1,2 - 2,1 : 1
- Razdalja projiciranja: 0,94 - 11,59 m
Dimenzije in teža
- Dimenzije: 345 x 104,6 x 261 mm (brez objektiva in nogic)
- Teža: 3,2 kg
Garancija
- Projektor: 3 leta servisiranja po vsej Evropi
- Vir svetlobe: svetilka: 6 mesecev, največ 1000 ur.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.