ASUS MB Sc AM4 PRIME A320M-K/CSM (SW PUR RMA) AMD A320, 2xDDR4, VGA, mATX
80,83 €
65,67 €
53,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS MB Sc AM4 PRIME A320M-K/CSM
EAN: 4718017221863
Splošni opis
Osnovna plošča ASUS PRIME A320M-K/CSM ima vmesnik AMD AM4 in podpira procesorje AMD Ryzen™ 2. generacije in več. Ponaša se z osvetlitvijo LED, hitrim pomnilnikom DDR4 3200 MHz in režo M.2 32 Gb/s za pomnilnik flash.
Ključne lastnosti
- Zaščita 5X III: več zaščitnih ukrepov strojne opreme za univerzalno zaščito
- Osvetlitev LED: nadzor osvetlitve za poti zvočnih posnetkov
- Nativni M.2: bliskovite hitrosti shranjevanja
- Upravljanje na enem mestu: prepoznan BIOS UEFI z EZ Flash 3
Tehnične specifikacije
CPU
AMD AM4 Socket Procesorji AMD Ryzen™ 2. generacije/Ryzen™ z grafiko Radeon™ Vega/Athlon™ z grafiko Radeon™ Vega/Ryzen™ 1. generacije/7. generacije serije A/Athlon X4
Podpira procesorje z do 8 jedri
Chipset
AMD A320
Spomin
2 x DIMM, največ 32 GB, DDR4 3200(O.C.)/3000(O.C.)/2933(O.C.)/2800(O.C.)/2666/2400/2133 MHz, nepufrirani pomnilnik
Grafični
Integrirana grafika v procesorjih AMD Ryzen™ z grafiko Radeon™ Vega/ Athlon™ z grafiko Radeon™ Vega/ 7. generacija APU serije A
Podpora za več izhodov VGA: vrata HDMI/RGB
Repozitorij
Čipovski nabor AMD A320: 4 x vrata SATA 6 Gb/s, sive barve
Podpora za Raid 0, 1, 10
LAN
Realtek RTL8111H, 1 x krmilnik(-i) gigabitnega omrežja LAN
Audio
Realtek ALC887 8-kanalni kodirni pretvornik zvoka visoke ločljivosti
Vrata USB
4 x vrata USB 3.1 Gen 1 (4 na zadnji plošči, modra)
2 x vrata USB 3.0 (2 na osrednji plošči)
6 x vrata USB 2.0 (2 na zadnji plošči, 4 na osrednji plošči)
Posebne funkcije
ASUS 5X Protection III, ASUSove ekskluzivne funkcije, ASUSova tiha toplotna rešitev, ASUS EZ DIY, ASUS Q-Design
Podprti operacijski sistemi
Windows 10 64-bitni, Windows 7 64-bitni
Format
oblika mATX 8,9 x 8,7 palca (22,6 x 22,1 cm)
Opomba
64-bitni operacijski sistem Windows 7 je podprt le pri uporabi procesorjev AMD Ryzen™ 2. generacije / Ryzen™ 1. generacije / 7. generacije serije A / Athlon X4.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.