ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING B760M-PLUS WIFI, Intel B760, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI, mATX
209,12 €
171,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS TUF GAMING B760M-PLUS WIFI
EAN: 4711387121337
ASUS TUF GAMING B760M-PLUS WIFI je osnovna plošča, pripravljena na najnovejše Intelove procesorje. Ponuja vojaško vzdržljivost in zmogljivo hlajenje za dolgotrajno igranje iger.
Procesor
Plošča je združljiva s procesorji Intel Core, Pentium Gold in Celeron 13. in 12. generacije. Podpira tudi tehnologiji Intel Turbo Boost 2.0 in Intel Turbo Boost Max 3.0.
Čipovski nabor in pomnilnik
Čipovje Intel B760 dopolnjujejo 4 reže za pomnilnik DDR5 z največjo zmogljivostjo 128 GB.
Grafične in razširitvene reže
Plošča ponuja en priključek DisplayPort in en priključek HDMI. Ima tudi eno režo PCIe 5.0 x16 in dodatne reže PCIe 4.0.
Repozitorij
Za shranjevanje sta na voljo 2 reži M.2 in 4 vrata SATA 6 Gb/s.
Omrežje in povezljivost
Plošča je opremljena z Ethernetom Realtek 2,5 Gb in Wi-Fi 6. Na voljo je tudi Bluetooth v5.2.
USB in zvok
Na zadnji plošči je skupaj 8 priključkov USB, na sprednji plošči pa še 7. Za zvok je na voljo zvočni kodek visoke ločljivosti Realtek 7.1 Surround Sound.
Posebne značilnosti
- ASUSOVA ZAŠČITA TUF
- ASUS Q-Design
- ASUSova toplotna rešitev
- ASUS EZ DIY
- Aura Sync
Plošča je združljiva s 64-bitnimi operacijskimi sistemi Windows 11 in Windows 10.
Format in dimenzije
Plošča je formata micro-ATX z dimenzijami 24,4 cm x 24,4 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.