Procesor INTEL Core i9-11900K, 3,50 GHz, 16 MB L3 LGA1200, BOX (brez hladilnika)

- 13%

simbolična fotografija

Procesor INTEL Core i9-11900K, 3,50 GHz, 16 MB L3 LGA1200, BOX (brez hladilnika)
številka artikla
3231933
OEM
BX8070811900K
Proizvajalec
Intel
Točke zvestobe: 29
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 21.5.2024 že pri vas

668,91 €

583,55 €

478,32 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 552,37 €
Na zalogi 4 kos, 21.5.2024 že pri vas

583,55 €

668,91 €

478,32 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Procesor Intel Core™ i9-11900K


TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Osnovne informacije
Zbiranje izdelkov 11. generacija procesorjev Intel Core™ i9
Ime kode Prejšnji izdelki Rocket Lake
vertikalni segment Namizni računalnik
številka procesorja i9-11900K
Status Pridobljeno iz
Datum začetka Q1'21
Litografija 14 nm
Pogoji uporabe Računalnik/odjemalec/tablični računalnik
Specifikacije procesorja
# jeder 8
# niti 16
osnovna frekvenca procesorja 3,50 GHz
največja turbo frekvenca 5,30 GHz
Frekvenca Intel Thermal Velocity Boost 5,30 GHz
predpomnilnik 16 MB Intelovega pametnega predpomnilnika
hitrost vodila 8 GT/s
Tehnologija Intel Turbo Boost Max 3.0 Frequency 5,20 GHz
Intelova tehnologija Turbo Boost 2.0 Frekvenca 5,10 GHz
tDP 125 W
nastavljiva frekvenca zniževanja TDP 3,00 GHz
nastavljivo zmanjšanje TDP 95 W
specifikacije pomnilnika
največja velikost pomnilnika (odvisno od vrste pomnilnika) 128 GB
Vrste pomnilnika DDR4-3200
Procesor Grafika
Procesor Grafika Grafična kartica Intel UHD Graphics 750
osnovna grafična frekvenca 350 MHz
največja dinamična frekvenca grafike 1,30 GHz
Grafika Video Največji pomnilnik 64 GB
največja ločljivost (HDMI) 4096 x 2160 @60Hz
največja ločljivost (DP) 5120 x 3200 @60Hz
največja ločljivost (eDP - integrirana ploščata plošča) 5120 x 3200 @60Hz

.

Parametri

Socket (vtičnica)
Vrsta procesorja
Zaporedje procesorjev
Oprema procesorja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.