ASUS slušalke ROG STRIX GO BT, igralne slušalke, črne
249,29 €
195,61 €
160,34 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS ROG STRIX GO BT
EAN: 4718017820646
Predstavljamo spletno stran
Igralne slušalke Bluetooth s prilagodljivo zvočno tehnologijo Qualcomm aptX™.
Tehnologija
Slušalke so opremljene s tehnologijo aktivnega odpravljanja hrupa (ANC).
Optimizirano delovanje z nizko latenco za neprekinjeno igralno izkušnjo.
Združljivost
Združljiv z osebnim računalnikom, konzolo Nintendo Switch™, pametnimi napravami in PS5™.
Mikrofon
Slušalke so opremljene z mikrofonom ASUS AI za odpravljanje šumov.
Mikrofon je skrit na slušalkah za nevsiljivo komunikacijo med igro.
Oblikovanje
Lahka zasnova za izjemno udobje.
Za lažje prenašanje in zaščito je priložen kovček za prenašanje.
Zvok
40 mm gonilniki ASUS Essence in tesne komore za bogat in čist zvok.
Optimizirani globoki basi za poglobljeno zvočno izkušnjo.
Polnjenje
Izjemno hitro polnjenje zagotavlja 5 ur uporabe po samo 15 minutah polnjenja.
Do 45 ur delovanja baterije za neprekinjeno predvajanje.
Povezovanje
Povezljivost Bluetooth in 3,5-milimetrski zvočni kabel za igranje iger na osebnih računalnikih, pametnih telefonih, konzolah PlayStation, Xbox in Nintendo Switch™.
Specifikacije
- Vrsta izdelka: brezžične slušalke
- Scenarij uporabe: Igre, večpredstavnost
- Priključek: BT 3,5 mm
- Podprte platforme: PC, MAC, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S
- Material zvočnika: neodimski magnet
- Odvzem mikrofona: Večsmerni
- Mikrofon za odpravljanje šumov z umetno inteligenco: Da
- Aktivno odpravljanje hrupa: da
- Aura Sync: Ne
- Zložljivo: da
- Vrečka/ škatla: da
- Barva: črna
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.