ASUS VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 ROG STRIX 24G, 24G GDDR6X, 3xDP, 2xHDMI
2 807,27 €
2 301,04 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS VGA NVIDIA GeForce ROG Strix RTX 4090 24 GB GDDR6X
Koda izdelka: 4711081936893
Splošni opis
Zmogljiva grafična kartica ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 24 GB GDDR6X.
Uspešnost in učinkovitost
Ponuja do dvakrat večjo zmogljivost in energetsko učinkovitost pretočnih večprocesorjev NVIDIA Ada Lovelace.
Jedra tenzorjev in jedra RT
Jedra Tensor četrte generacije in jedra RT tretje generacije zagotavljajo do dvakrat večjo zmogljivost umetne inteligence in sledenja žarkom.
Hlajenje in oblikovanje
- Ventilatorji Axial-tech so povečani za 23 % večji pretok zraka.
- Nova patentirana parna komora s frezanim razpršilcem toplote za nižje temperature grafičnega procesorja.
- Zasnova s 3,5 reže z ogromnim številom reber, optimiziranih za pretok zraka iz treh ventilatorjev Axial-tech.
Kakovost in zanesljivost
Avtomatska - izjemno natančna avtomatizirana proizvodnja za večjo zanesljivost.
Digitalno upravljanje napajanja z visokotokovnimi napajalnimi stopnjami in 15K kondenzatorji za največjo zmogljivost.
Specifikacije
- Grafični pogon: NVIDIA GeForce RTX 4090
- Standard vodila: PCI Express 4.0
- OpenGL: OpenGL4.6
- Video pomnilnik: 24 GB GDDR6X
- Pomnilniški vmesnik: 384-bitni
- Rešitev: Največja digitalna ločljivost 7680 x 4320
- Podpora zaslona: največ 4
- Poraba: priporočeni PSU 1000W
- Priključek: 1 x 16-pin
- Reža: 3,5 reže
Dodatki
Kartica je opremljena z naslednjimi dodatki: zbirateljska kartica, priročnik za hiter zagon, adapterski kabel, držalo za grafično kartico ROG, ROG Velcro Hook & Loop, zahvalna kartica.
Programska oprema
ASUS GPU Tweak III & GeForce Game Ready Driver & Studio Driver: vso programsko opremo prenesite s spletnega mesta za podporo.
Opomba
Specifikacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Aktualne specifikacije preverite pri svojem dobavitelju.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.