AVACOM MIC-40G Kabel USB do Micro USB, 40 cm, zelen
3,70 €
3,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AVACOM MIC-40G Kabel USB do Micro USB, 40 cm, zeleni
EAN: 8591849067948
Izdelek priznanega proizvajalca
AVACOM je vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij in dodatne opreme na češkem in evropskem trgu.
Zmogljiv in zanesljiv kabel
AVACOM MIC-40G je visokokakovostni podatkovni in polnilni kabel s priključkoma USB 2.0 (M) - Micro USB (M).
Dolga življenjska doba
Površinski material in ravna oblika zagotavljata enostavno rokovanje in dolgo življenjsko dobo kabla.
Prenos podatkov in polnjenje
Omogoča prenos podatkov med računalnikom, tabličnim računalnikom in telefonom z vhodom Micro USB. Primeren za polnjenje pametnih telefonov in tabličnih računalnikov.
Tehnične specifikacije
- Največja hitrost prenosa: 480 Mbit/s
- Pozlačeni konektorji za boljši stik
- Plastični pokrovi ohišja priključkov iz ABS
- Zunanje mere: 1,8 x 5,9 mm
- Dolžina: 40 cm
- Površinski material: TPE
Edinstvena zasnova
Štirižilni kabel vsebuje vodnike, izdelane s tehnologijo Tinsel wire (pletena prožna vrvica iz več vlaken). Za povečanje natezne trdnosti je uporabljeno pleteno najlonsko vlakno.
Varen in hiter prenos podatkov
Ločeno zaščitene podatkovne žice za hiter in nemoten prenos podatkov.
Trenutna nosilnost
Tokovna zmogljivost kabla ustreza specifikaciji USB 2.0. Kabel lahko zato uporabljate z vsemi običajno uporabljenimi polnilniki.
Primerno za hitro polnjenje
Zaradi svoje zasnove so kabli AVACOM primerni za polnjenje naprav, opremljenih s tehnologijama Qualcomm Quick Charge™ in MediaTek PumpExpress ™.
Pakiranje
Kabel je v pakiranju v obliki blistra. Paket vsebuje kabel v zeleni barvi.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.