B5560453 PREPROSTA KUHALNA POSODA 24 CM TEFAL
16,26 €
13,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TEFAL Enostavna kuhalna posoda 24 cm
Številka izdelka: B5560453
EAN: 3168430312609
Značilnosti
- Premer: 24 cm
- Pokrov: Ne
- Vrsta ogrevanja: električno, plinsko, keramično
- Notranja površina: nelepljiva
- Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju: da
- Tip: Začetek in zaključek.
- Indikator temperature: da
- Odstranljiv ročaj: ne
- Ohišje ponve: aluminij
- Zunanja površina: nelepljiva
Opis
Z novo ponevjo iz serije Simple Cook brez težav dosežete odlične rezultate. Odkrijte kuhinjske pripomočke z zaščito pred plamenom za enostavno in brezskrbno čiščenje, ki ne more biti lažje.
Tehnologija THERMO-SIGNAL™ pokaže idealno temperaturo za začetek kuhanja, kar zagotavlja popolno teksturo, barvo in okus za okusne in polne obroke vsak dan.
Visokokakovostna neprijemljiva površina je zaradi posebej ojačane strukture in zaščitne površine, ki vsebuje titan, še posebej trpežna in odporna.
100-odstotno varna nelepljiva površina 0 % PFOA, 0 % svinca, 0 % kadmija*. * Strožji nadzor, kot ga zahtevajo veljavni predpisi o stiku z živili. Brez svinca in kadmija (Pb-free, Cd-free), kar pomeni, da površina ne vsebuje namerno dodanih Pb in Cd. Brez sproščanja snovi na ravni 0,005 mg/kg.
Prostorna zasnova je kot nalašč za goste ali vso družino in omogoča enostavno pripravo obsežnih obrokov.
Zaradi dna s funkcijo razprševanja toplote se toplota dobro porazdeli po vsej ponvi, kar zagotavlja dobre in enakomerne rezultate kuhanja.
Ergonomski ročaj za večje udobje in varnost pri kuhanju.
Združljiv z vsemi vrstami kuhalnih plošč, razen indukcijskih (plinskih, električnih in keramičnih).
Izdelek je v celoti zasnovan in izdelan v Franciji z največjo možno uporabo obrtniškega znanja in izkušenj.
Specifikacije
Teža: 0,415 kg
Višina: 6,50 cm
Širina: 23,30 cm
Globina: 40,60 cm
Garancijski rok: 24 mesecev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.