Baseus Cafule Polnilni/podatkovni kabel USB do Lightning 2, 4A, 3 m, rdeče-rdeč
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Baseus Cafule Polnilni/podatkovni kabel USB do Lightning 2, 4A, 3 m, rdeče-rdeč
Opis izdelka
Baseus Cafule je kabel USB na Lightning. Podpira polnjenje z največ 2 A in prenos podatkov s 480 Mb/s.
Trajnost in oblikovanje
Zasnovan za dolgotrajno in intenzivno uporabo. Poseben oplet preprečuje trenje in lomljenje kabla.
Elegantna zasnova se prilega vsakemu okolju. Trak izboljša videz kabla in olajša njegovo shranjevanje.
Parametri
- Model: Cafule Kabel USB za lightning
- Dolžina: 300 cm
- Barva: rdeča / črna
- Izhodni tok: do 2 A
- Prenos podatkov: 480 Mb/s
- Površinska obdelava: aluminij, najlon, TPE
- Združljivost: naprave Apple s priključkom Lightning
- Koda proizvajalca: CALKLF-R91
Prednosti
S tokom 2 A in močnimi bakrenimi vodniki v kablu zagotavlja varno pridobivanje energije.
Prenos podatkov 480 Mb/s. Obojestranski priključek bo podaljšal življenjsko dobo vtičnice v napravi in zagotovil udobje pri priključevanju kabla.
Najbolj kritična točka vsakega kabla - povezava med kablom in vtičem - je dodatno ojačana, da se prepreči zlom.
Kabel je v trpežnem tekstilnem ovoju. Nadzorni čipovje prilagodi tok napravi in jo zaščiti pred poškodbami.
Vključeno - trak Velcro za enostavno shranjevanje kabla.
Površinska obdelava kablov
Kabel ima elegantne in robustne vtiče, ki so odporni na obrabo in oksidacijo.
Opletena tkanina iz najlonskih vlaken, tesno ovita okoli kabla, zagotavlja dodatno zaščito, prožnost in vzdržljivost.
Zasnova zmanjšuje raztrganost in povečuje trpežnost, zato se zlahka spopade z vsakodnevno uporabo.
Poleg tega je najbolj občutljiva točka vsakega kabla - povezava med kablom in vtičem - ojačana s prožnim PVC.
Organizacija s pasom
Eleganten poudarek pomaga ne le pri videzu, temveč tudi pri vzdrževanju reda. Nič več neurejenih kablov na mizi ali seganja v torbo za zapletenim kablom.
3 m dolg kabel - ta velikost vam omogoča popolno svobodo gibanja, ne glede na to, ali pripomoček uporabljate doma ali na primer v avtomobilu.
Varnost
Kabel skrbi tudi za telefon in baterijo. Z izboljšano tehnologijo pametnega polnjenja preprečuje prekomerno polnjenje pametnega telefona, zagotavlja stabilen tok in pomaga podaljšati življenjsko dobo baterije.
Napravo lahko med polnjenjem prosto uporabljate, ne da bi se bali poškodb - omogoča nemoteno delovanje s katero koli napravo s priključkom Lightning.
Inteligentni nadzorni sistem zazna parametre naprave in ustrezno prilagodi njeno delovanje.
Ima več stopenj zaščite - pred prekomernim polnjenjem, praznjenjem, prenapetostjo, pregrevanjem, nadtokom, kratkim stikom in elektromagnetnim poljem. Popolna zaščita dodatne opreme in telefona.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.