Baseus Metal Gleam Series 9v1 HUB Type-C (USB-C PD 100W, 3* USB 3.0, HDMI, VGA, RJ45, vrata SD/TF), siva
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Baseus Metal Gleam Series 9v1 HUB Type-C
Večfunkcijsko vozlišče Baseus 9v1 sive barve je popolna rešitev za vse, ki na svojem prenosnem računalniku potrebujejo več priključkov. Ta naprava razširi zmogljivosti vašega računalnika in vam omogoča, da dosežete nove višine produktivnosti.
Neverjetne možnosti povezljivosti
Vozlišče je opremljeno s 3 priključki USB 3.0, 1 USB-C, 1 HDMI, 1 VGA in 1 ethernetnim priključkom. Poleg tega ima reže za kartice SD in TF.
Hitri prenosi datotek
Prenos datotek s hitrostjo do 5 Gb/s. Tudi največje datoteke bodo na cilj prispele v trenutku.
Zaslon 4K in hitro polnjenje
Omogoča slikanje v ločljivosti do 4K in podpira do 100W hitro polnjenje PD prek priključka USB-C.
Široka združljivost
Vozlišče je združljivo z večino naprav, opremljenih z USB-C, vključno z blagovnimi znamkami, kot so Apple, HP, Lenovo, Acer, Razer, Samsung, Huawei in Honor.
Učinkovito odvajanje toplote
Odlikuje ga učinkovito odvajanje toplote, kar podaljšuje življenjsko dobo in povečuje zanesljivost.
Elegantna in trpežna zasnova
Ohišje vozlišča je izdelano iz trpežne aluminijeve zlitine in je oblikovano v skladu s sodobnimi trendi.
Specifikacije:
- Model: CAHUB-CU0G
- Dimenzije: 48x137x17 mm
- Dolžina kabla: 180 mm
- Barva: siva
- Vhod: USB-C
- PD vrata: 5V/9V/14,5V/20V 5A (največ)
- HDMI: podpira prikaz HD 4K@30Hz (največ)
- Prenos VGA: podpira 1920x1080p@60Hz (največ)
- USB: 3.0 Podpira 5 Gb/s (največ) in je združljiv z USB 2.0
- Omrežna vrata RJ45: Podpirajo 10 Mb/s, 100 Mb/s, 1000 Mb/s.
- Vrata SD/TF: Podpira prenos podatkov SD 2.0 in hkratno branje.
- Podprti sistemi: MacOS, iPadOS, Windows
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.