Napajalna banka za prenosne računalnike Viking Smartech II Quick Charge 3.0 40000 mAh, siva
148,01 €
121,32 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Napajalna banka za prenosne računalnike Viking Smartech II Quick Charge 3.0 40000 mAh, siva
Dejanska zmogljivost 40000mAh/148Wh/3,7V
Banka napajanja bo omogočala najmanj 700 ciklov polnjenja.
Izdelan je iz aluminijastega ohišja.
Podpira hitro polnjenje.
Izhod USB-C za izdelke Apple
Viking 40000 mAh je sodobna banka energije za prenosne računalnike.
Zagotavlja dovolj energije za prenosne računalnike in drugo elektroniko.
Ponuja 9 vrst sodobnih elektronskih zaščitnih sistemov.
6 nastavljivih ravni izhodne napetosti
Napetost prek DC-OUT: 5 V, 8,4 V, 9 V, 3,5 A (največ), 12 V, 16 V (združljivo s 16,5 V), 20 V (združljivo z 19 V, 19,5 V) 4,7 A (največ).
3 izhodne napetosti prek vrat USB 2.0: 5 V, 9 V, 12 V 3,0 A (največ).
3 izhodne napetosti prek sodobnega USB TYPE-C: 5V/9V/12V/3,0A.
Največja učinkovitost in združljivost
Inteligentna regulacija napetosti in toka za optimalno in varno polnjenje.
Polnite do 4 naprave hkrati!
Združljiv z 99 % prenosnih računalnikov na trgu.
Vsebina paketa
- Baterija za prenosni računalnik Smartech II QC.30 40000mAh
- Zaščitno ohišje za napajalno banko
- 28 kosov reduktorjev NTB
- Kabel za polnjenje powerbank
- Polnilni kabel s priključkom micro USB
- Polnilni kabel za reduktorje
- Polnilni kabel USB-C / USB-C
- Navodila v češkem jeziku
Tehnične specifikacije
Kapaciteta: 40000 mAh/148Wh
Baterija: Li-polimer
Dimenzije: 195 * 150 * 28 mm
Teža: 1155 g
Polnilna napetost: 19 V / 2 A
Min. število polnjenj: več kot 700
Čas polnjenja: približno 6 ur
Dodatna oprema: kabel micro USB
Material: konstrukcija iz aluminijeve zlitine
Vrste zaščite: zaščita pred prekomernim polnjenjem, nadtokovna zaščita, prenapetostna zaščita, zaščita pred kratkim stikom, toplotna zaščita, zaščita pred spontanim praznjenjem, zaščita pred nevarnim praznjenjem, samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.