Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela

MARATON
- 2%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
Baseus Smart Eye namizna svetilka za polnjenje Bela
številka artikla
32560354
OEM
DGZG-02
Proizvajalec
Baseus
Točke zvestobe: 2
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 4 kos, 14.5.2024 že pri vas

50,33 €

49,29 €

40,40 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 43,29 €
Na zalogi 4 kos, 14.5.2024 že pri vas

49,29 €

50,33 €

40,40 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Namizna svetilka za polnjenje Baseus Smart Eye

EAN: 6953156204980

Opis izdelka

Namizna svetilka LED podjetja Baseus je kompaktna in elegantna. Idealna je za uporabo na poti in doma.

Samodejna zatemnitev

Svetilka ima funkcijo samodejne zatemnitve glede na svetlobo okolice. Ta funkcija zagotavlja udobno uporabo brez bolečin v očeh.

Spekter 32 barv

Svetilka ponuja celoten spekter 32 barv za nemoten prehod s samodejnim zmanjšanjem svetlosti in spremembo temperature svetlobe.

Trije barvni načini segrevanja:

  • Bela svetloba (6000K)
  • Kombinirana svetloba (4500K)
  • Topla svetloba (3000K)

Upravljanje s ploščo na dotik

Svetilka je opremljena s ploščo na dotik za enostavno upravljanje.

Oblikovanje in material

Svetilka ima pravokotno obliko, ki bolje usmerja svetlobo in ščiti uporabnikove oči. Izdelana je iz visokokakovostne aluminijeve zlitine.

Življenjska doba baterije

Baterija svetilke deluje 3 ure pri polni svetilnosti in do 13 ur pri najnižji svetilnosti. Polnjenje je mogoče s kablom USB-C, ki je priložen v paketu.

Dimenzije

Dimenzije svetilke so 350*53*382 mm.

Parametri

Vrsta blaga
Napajanje
Izdelki
Vrsta svetila
Kategorija svetila
Svetlobni vir
Barva telesa svetila
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.