Belena Active Pro Massager
106,54 €
87,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Belena Active Pro - Vaš osebni maser
Utrujene noge in stopala po dolgem dnevu? Belena Active Pro ponuja rešitev!
Neverjeten maser
Belena Active Pro je opremljena s šestimi zmogljivimi masažnimi glavami Shiatsu.
Sprostitev in udobje
Uživajte v osvežilni masaži z infrardečim gretjem in nikoli več ne občutili hladnih nog.
Shiatsu masaža
Šest vrtljivih glav 3D Shiatsu z 18 masažnimi ušesi spodbuja in sprošča vaša stopala.
Prilagodljiva masažna glava
Dve masažni glavi se prilagajata stopalnemu loku ter udobno masirata stopala in mišice nog.
2-stopenjska funkcija infrardečega ogrevanja
Infrardeče gretje bo ogrelo in sprostilo vaša stopala, vam dalo energijo in izboljšalo vaše splošno počutje.
Posamezne nastavitve
Belena Active Pro ponuja tri programe masaže in tri stopnje intenzivnosti.
Samodejna zaustavitev
Naprava se po 15 minutah samodejno izklopi.
Prednosti zdravila Belena Active Pro
6 vrtljivih 3D-glavic in 18 masažnih konic za prijetno globinsko masažo Shiatsu
Prilagodljive vrtljive glave za popolno ergonomijo
Dvostopenjska preklopna funkcija ogrevanja
15-minutni samodejni časovnik
Prevleka iz zračne mreže, ki je higienična in jo je mogoče prati
Enostavno upravljanje s prsti na nogah
Individualno nastavljiv kot nagiba
Specifikacije
Dimenzije: 35 x 37 x 8 cm
Teža: 2 kg DC 12V, 24W motor
Dolžina kabla: 1,8 m
Časovnik: 15 min
Prevleko lahko perete pri 30° stopinjah.
Kaj je v škatli
1 x Belena Active Pro
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.