BenQ LCD ST4302S 43" 3840x2160/400 nitov/2xHDMI/VGA/2xUSB/RJ45/RS232/3,5 mm/VESA/2x10W zvočniki
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BenQ LCD ST4302S 43" 4K Smart Signage Display
Neverjetna slika v živih podrobnostih
Ta 43-palčni zaslon z ločljivostjo 4K UHD in svetlostjo 400 nitov zagotavlja izjemno sliko.
Izjemno tanki okvirji za širše platno
Monitor ST4302S je zasnovan z enim najtanjših okvirjev na trgu.
Visoka svetlost in zaslon proti bleščanju
Zaslon zagotavlja 400 nitov svetlosti in ima zaslon proti bleščanju za optimalno čitljivost.
Lahka in tanka zasnova
Idealen je kot pritrjen ali prenosen krajinski prodajni prikazovalnik.
Vgrajen operacijski sistem Android™
Ne potrebujete zunanje obdelovalne naprave ali predvajalnika.
USB Plug and Play
Omogoča dostop do večpredstavnostnih datotek in njihovo predvajanje neposredno s pomnilnika USB.
Brezžična predstavitev
Podpira funkcijo InstaShare za brezžično gledanje vsebine.
Specifikacije plošče
- Velikost zaslona: 43"
- Ločljivost: 3840 x 2160 (Ultra HD)
- Svetlost: 400 cd/m2/nit
- Življenjska doba svetlobe: 30.000 ur
- Delovni čas: 18 ur / 7 dni
- Zvočniki: 2 x 10 W
Značilnosti označevanja
- Vgrajen sistem Android: Da, različica 8.0
- USB Plug & Play: Da, fotografije, videoposnetki in zvok
Dimenzije in teža
- Širina okvirja: 13,9 mm
- Vzorec za namestitev VESA: 200 x 200 mm
- Dimenzije: 973,0 x 561,2 x 63,5 mm
- Teža: 12 kg
Vhodi in izhodi
- Vhod HDMI 2.0 x 2
- Vhod VGA x 1
- Zvočni vhod 3,5 mm Jack x 1
- Vhod USB 2.0 x 2
- Vhod RJ45 x 1
- Vhod RS232 x 1
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.