BENQ PRJ EH600 DLP ; 1080P; 3500 ANSI, 10 000:1 D-sub, HDMI, RS232, USB, zvočnik 2W x1
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Projektor DLP BENQ PRJ EH600
Pametni projektor s svetlostjo 3500 lm, 1080P
Z aplikacijo Blizz lahko kjer koli začnete videokonferenco.
Omogoča oddaljen dostop skrbnikom IT s programom TeamViewer Quick Support.
S programom WPS Office lahko ustvarjate dokumente na sestankih.
Z brskalnikom FireFox se povežite z internetom in poiščite informacije.
Enostavnejše sodelovanje že od samega začetka
BenQ Smart Control spremeni vaš pametni telefon v pametni daljinski upravljalnik.
Vmesnik USB odpravlja potrebo po priključitvi računalnika.
Podpira različne formate datotek za enostavno projekcijo slik ali dokumentov.
Brezžično projiciranje
Omogoča takojšnje in priročno sodelovanje med člani ekipe.
Odpravi potrebo po kablih in poveča produktivnost na sestankih.
Vodenje sestankov brez uporabe računalnika
Vse pomembne datoteke lahko shranite na kompaktni pomnilnik USB.
Agilno in strokovno vodenje sestankov.
Specifikacije
Oglejte si
- Projekcijski sistem: DLP Enotni 0,65" 1080P
- Ločljivost: 1920 x 1080 slikovnih pik, 16:9
- Svetlost (ANSI): 3.500 lumnov
- Kontrastno razmerje (FOFO): 10.000:1
- Barve zaslona: 1,07 milijarde barv
Optika
- Projekcijsko razmerje: 1,49 ~ 1,64
- Povečava: 1,1x
- Odmik projekcije: 108±2,5 %( (po celotni višini)
Združljivost
- Združljivost s HDTV: 480i, 480p, 576i, 567p, 720p, 1080i, 1080p
- Združljivost z videom: NTSC, PAL, SECAM
Dimenzije in teža
- Dimenzije (ŠxVxG): 296 x 120 x 232 mm
- Neto teža: 2,5 kg
Dodatna oprema (po izbiri)
- Komplet z nadomestno svetilko: 5J.JLV05.001
- Univerzalna montaža na strop: da
- 3D očala: Da:
Prikaz jezika na zaslonu
30 jezikov, vključno s češčino.
Kaj je v škatli
- Daljinski upravljalnik z baterijo (RCI023)
- Napajalni kabel (glede na regijo)
- Garancijski list (glede na regijo)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.