Bixolon SRP-350III blagajniški termični tiskalnik, USB, RS232, črn, rezalnik, napajalnik
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BIXOLON/Samsung SRP-350III POS termični tiskalnik
Termalni tiskalnik potrdil SRP-350III podjetja BIXOLON/Samsung je odlična izbira za maloprodajo, gostinstvo in druge panoge. S hitrostjo tiskanja do 250 mm/s in ločljivostjo 180 DPI lahko hitro in kakovostno izpolni vaše zahteve po tiskanju.
Specifikacije
- Način tiskanja: neposredni termični
- Hitrost tiskanja: 200 mm/s
- Ločljivost: 180 dpi
- Širina tiska: do 72 mm
Značilnosti medijev
- Vrsta medija: potrdilo o prejemu
- Širina medija: 80 mm
- Premer zvitka medija: do 83 mm
- Debelina medija: 0,062 ~ 0,075 mm
Dimenzije in teža
Tiskalnik meri 145 x 203 x 146 mm (š x d x v) in tehta 1,65 kg.
Pomnilnik in vmesnik
Tiskalnik je opremljen s 64 Mbit SDRAM in 16 Mbit FlashROM. Komunicira prek vmesnika USB V2.0 HS, serijskega vmesnika, vzporednega vmesnika in etherneta.
Delovni pogoji
Delovna temperatura je 0 ~ 45 °C, temperatura shranjevanja je -20 ~ 60 °C. Delovna vlažnost je 10 ~ 80 % RH, vlažnost pri shranjevanju je 10 ~ 90 % RH.
Zanesljivost
Življenjska doba tiskalnika je 70 milijonov vrstic, življenjska doba tiskalne glave 150 km, življenjska doba samodejnega rezalnika pa 1,8 milijona rezov.
Programska oprema
Tiskalnik podpira emulacijo BXL/POS, gonilnike za Windows, OPOS, JPOS, Linux CUPS, Mac, virtualni COM USB/Ethernet ter SDK za iOS in Android.
Pisave, grafike in simboli
Tiskalnik podpira različne velikosti pisav in nabore znakov, uporabniško definirane pisave, grafike, formate in logotipe ter 1D in 2D črtne kode.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.