Epson TM-T20III, POS tiskalnik, USB/LAN, 8 pik/mm (203 dpi), rezalnik, črn

- 17%

simbolična fotografija

Epson TM-T20III, POS tiskalnik, USB/LAN, 8 pik/mm (203 dpi), rezalnik, črn
Epson TM-T20III, POS tiskalnik, USB/LAN, 8 pik/mm (203 dpi), rezalnik, črn
številka artikla
33055319
OEM
C31CH51012
Proizvajalec
Epson
Točke zvestobe: 10
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

240,21 €

200,41 €

164,27 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 196,38 €
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

200,41 €

240,21 €

164,27 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Epson TM-T20III: POS tiskalnik za vaše podjetje

Epsonov termični tiskalnik potrdil POS TM-T20III je osnovna rešitev za vaše podjetje. Ponuja visoke hitrosti tiskanja in funkcije za varčevanje s stroški za učinkovito delovanje.

Zanesljiv in varčen

TM-T20III odlikujeta visoka zanesljivost in varčno delovanje. Srednji čas med okvarami je 360 000 ur, življenjska doba mehanizma tiskalnika pa 15 milijonov vrstic.

Samodejno krajšanje papirja

Ta funkcija omogoča prilagodljivo tiskanje računov in zmanjšuje porabo papirja.

Hitro tiskanje

Tiskalnik ponuja visoko hitrost tiskanja 250 mm/s, zato je idealen za okolja z velikim obsegom tiskanja.

Prilagodljive možnosti priključitve

  • USB serijski vmesnik
  • Vmesnik Ethernet

Tehnične specifikacije

  • Način tiskanja: termično linijsko tiskanje
  • Hitrost tiskanja: 250 mm/s
  • Vmesnik: Ethernet vmesnik, USB 2.0 tip B
  • Poraba energije: v stanju pripravljenosti: 0,1 A, premer: 1,8 A
  • Delovna napetost: 24 V
  • Dimenzije izdelka: 140 x 199 x 146 mm
  • Teža izdelka: 1,7 kg

Garancija in podpora

Tiskalnik ima 24-mesečno garancijo. V primeru težav pri namestitvi se obrnite na EPSON Hotline: 420 246037281 ali e-pošto: level.one@epson.cz.

Parametri

Tehnologija tiskanja
Povezljivost
Kategorija
Vrsta tiskalnika
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.