BROTHER tiskalnik etiket TD-4410D (tiskanje etiket, 203 dpi, največja širina etikete 104 mm) USB

- 4%

simbolična fotografija

BROTHER tiskalnik etiket TD-4410D (tiskanje etiket, 203 dpi, največja širina etikete 104 mm) USB
številka artikla
33860472
OEM
TD4410DXX1
Proizvajalec
Brother
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

PODROBNE INFORMACIJE:
Tiskalnik etiket TD-4410D je idealen za tiskanje ostrih etiket, ki jih je enostavno skenirati. Tiska neprekinjeno in lahko natisnete natanko tiste velikosti etiket, ki jih potrebujete.
Zaradi neposredne toplotne tehnologije so slike ostre. Zato je TD-4410D dobra izbira za tiskanje črtnih kod 1D.
* Visoka ločljivost do 203 dpi
* Visoka hitrost tiskanja do 8 posnetkov na sekundo
*Širina tiska do 104 mm
* Enostavna nastavitev s samodejno konfiguracijo medijev
Tehnologija: neposredna toplotna
Ločljivost [DPI]: 203
Bitne pisave:Helsinki, Letter Gothic Bold, San Diego, Brougham, Brussels, Gothic
Oznaka:
Največja širina nalepke: 118 mm
Največja dolžina tiska: 3000 mm
Največja širina tiska :104 mm
Tiskanje ogledal :da
Standardna hitrost tiskanja: 203 mm na sekundo
Podprti ukazi :P-touch Template, Raster, ESC/P, emulacija ZPL II, emulacija CPCL
Pomnilnik [MB]: 256 MB
Vmesnik:
*Serijska vrata: zaporedni priključek RS-232C (moški DB9)
*Vmesnik USB: USB Ver. 2.0 (polna hitrost), tip B
*Žični omrežni vmesnik: 10/100Base-TX
Dimenzije: 108 mm (š) x 155 mm (d) x 224 mm (v)
Teža [kg]: 2,08 kg
Podprti operacijski sistemi:
Linux
Windows 10, Windows 7, Windows 8
Android 4.0.3 ali novejši
iOS
Vsebina paketa:
*Kabel za napajalnik
* neskončen bel zvitek s črnimi odtisi, dolg 102 mm (začetni zvitek 2 m)
* Kabel USB
*Uporabniški priročnik
* Garancijska kartica

Parametri

Povezljivost
Vrsta tiskalnika črtne kode
Ločljivost
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.