C-TECH prenosni soundbar SPK-06, 10 W, Bluetooth, USB, microSD, radio, baterija 1200 mAh
21,42 €
19,68 €
16,13 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
C-TECH prenosna zvočna vrstica SPK-06
Elegantna in kompaktna zvočna vrstica s širokim spektrom uporabe in največjo močjo 10 W.
Dinamični zvok
Zvočna vrstica ponuja dinamičen zvok zaradi zasnove gonilnikov in membran za nizke tone.
Prenosljivost
Prenosljivost zagotavlja vgrajena baterija s kapaciteto 1200 mAh, ki jo je mogoče polniti prek priključka microUSB.
Široka uporaba
Zvočna vrstica se uporablja za predvajanje glasbe, radijski sprejemnik in prostoročno sprejemanje klicev.
Brezžična povezava
Enostavno se povežite z mobilnimi napravami s tehnologijo Bluetooth.
USB in microSD
Možnost priključitve pomnilnika USB ali kartice microSD.
Priključek AUX
Soundbar lahko prek priključka AUX povežete z računalnikom, televizorjem ali drugo zvočno napravo.
Praktične dimenzije
Zaradi dimenzij 37,5 x 5,5 x 6 cm ga je mogoče priročno namestiti pod televizor ali monitor.
Tehnične specifikacije:
- Različica Bluetooth: 4.2
- Moč: 10 W (2x 5 W) RMS
- Specifikacije zvočnikov: 45 mm x 2 membrana za nizke tone x 2
- Kapaciteta baterije: 1200 mAh
- Polnilna napetost: 5V/500mA
- Delovni čas: 3h
- Funkcije: predvajanje glasbe, prostoročni klici, radio FM, podpora za kartice USB/SD
- Teža: 740 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.