C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn

MARATON
- 8%
POPUSTOV

simbolična fotografija

C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
C-TECH Zvočnik SPK-04B, bluetooth, črn
številka artikla
3415649
OEM
SPK-04B
Proizvajalec
C-Tech
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

C-TECH SPK-04B: Več kot le zvočnik

Zvočnik, ki vas nikoli ne bo pustil na cedilu. C-TECH SPK-04B je kompakten, lahek in zmogljiv. Z visokokakovostnim zvokom in do 3 ure trajajočim delovanjem baterije bo postal vaš idealen spremljevalec na potovanjih.

Kakovost zvoka

Z napravo C-TECH SPK-04B boste uživali v visokokakovostnem zvoku, kjerkoli boste. S tem zvočnikom lahko preprosto nadomestite zvočnike v prenosnem računalniku ali mobilnem telefonu.

Videz in oblikovanje

Zvočnik je izdelan iz kakovostnega aluminijastega ohišja in je na voljo v črni barvi. Zaradi kompaktnih dimenzij (62x62x51 mm) in majhne teže (230 g) je odličen sopotnik na potovanjih.

Povezljivost in funkcije

  • Bluetooth v 3.0 EDR
  • Mini USB
  • 3,5-milimetrski priključni kabel
  • Vgrajen bralnik kartic microSD
  • Vgrajen radio FM

Zaradi prisotnosti mikrofona lahko zvočnik uporabljate kot brezžični komplet za prostoročno telefoniranje BT.

Vzdržljivost in polnjenje

Zahvaljujoč visokokakovostni 400mA/5V bateriji lahko v tej brezžični večnamenski napravi uživate do 3 ure. Nato jo lahko ponovno napolnite prek vrat USB ali polnilnika.

Specifikacije

  • Moč: 3W
  • Doseg: do 10 m
  • Čas delovanja baterije: do 3 ure, odvisno od obsega reprodukcije
  • Polnjenje: USB 5V DC (polnilec USB ni vključen)
  • Čas polnjenja: 3 ure.

EAN izdelka: 8594125008901

Parametri

Vrsta blaga
Funkcija zvočnika
Vrsta povezave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.