Canon PIXMA Tiskalnik GM4040 črno-beli, MF (tiskanje, kopiranje, skeniranje) obojestranski, USB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik Canon PIXMA GM4040
Univerzalni črno-beli tiskalnik s kartušami s črnilom za ponovno polnjenje in samodejnim podajalnikom. Ponuja hitro in učinkovito tiskanje za majhne in domače pisarne.
Prednosti tiskalnika
- Visoka zmogljivost: tiskalnik lahko natisne do 18 000 strani iz 3 kartuš s črnim črnilom.
- Nizki stroški tiskanja: prihranite pri stroških tiskanja s kartušami s črnilom za ponovno polnjenje.
- Hitra produktivnost: s samodejnim obojestranskim tiskanjem in samodejnim podajalnikom za 35 listov obvladajte velike količine tiskanja.
- Odlična kakovost tiskanja: pigmentno črno črnilo zagotavlja ostro in jasno besedilo.
Specifikacije tiskalnika
Ločljivost tiskanja: do 600 × 1200 dpi
Hitrost črno-belega tiskanja: približno 13,0 vrtljajev na minuto
Obojestransko tiskanje: samodejno obojestransko tiskanje (A4, A5, B5, Letter)
Samodejni podajalnik dokumentov (ADF): do 35 listov
Specifikacije optičnega bralnika
Tip optičnega bralnika: barvni bralnik CIS
Hitrost skeniranja: barvno: 3,5 ms/vrstico (300 dpi)
Ločljivost optičnega bralnika: 1 200 × 2 400 dpi
Največja velikost dokumenta: A4/LTR (216 × 297 mm)
Specifikacije kopirnega stroja
Hitrost kopiranja: sFCOT / enostransko (črno-belo): približno 12 s
Večkratno kopiranje: do 99 kopij
Povečava kopije: od 25 % do 400 %
Vmesnik in povezljivost
Vrsta in velikost zaslona: zaslon LCD s polnimi točkami
Standardni vmesniki: USB 2.0 Hi-Speed, Ethernet, Wi-Fi
Mobilne aplikacije: Canon PRINT Inkjet/SELPHY, PIXMA Cloud Link
Fizikalni parametri
Teža: približno 9,2 kg
Dimenzije (Š × G × V): približno 403 × 369 × 234 mm
Napajanje: 100 do 240 V AC, 50/60 Hz
Kaj je v škatli
- Canon PIXMA GM4040 črno-beli večfunkcijski tiskalnik
- 3 kartuše s črnilom z visokim izkoristkom (3x črno)
- Napajalni kabel
- Namestitveni CD-ROM
- Priročniki in drugi dokumenti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.