Canon PIXMA Tiskalnik MG3650S črno - barvni, MF (tiskanje, kopiranje, skeniranje, oblak), obojestranski tisk, USB, Wi-Fi
76,12 €
71,41 €
58,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik Canon PIXMA MG3650S črne barve
Številka izdelka: 4549292126815
Pregled
Canon PIXMA MG3650S je večfunkcijski tiskalnik s povezavo Wi-Fi.
Omogoča tiskanje brez robov in skeniranje v oblak.
Podpira samodejno obojestransko tiskanje in uporablja izbirne kartuše s črnilom XL.
Značilnosti
- Funkcije: brezžično tiskanje, kopiranje, skeniranje, povezava v oblak
- Ločljivost tiskanja: do 4.800 × 1.200 dpi
- Hitrost tiskanja: črno-belo: 9,9 vrtljajev na minuto, barvno: 5,7 vrtljajev na minuto
- Tiskanje brez robov: Da, vključno s samodejnim obojestranskim tiskanjem
- Kartuše s črnilom: standardne (PG-540 črna, CL-541 barvna), opcijske XL (PG-540XL črna, CL-541XL barvna)
- Izdelek kartuše: črna: 180 strani, črna XL: 600 strani, barvna: 180 strani, barvna XL: 400 strani
- Vrste papirja: navaden papir, fotografski papir, folija za likanje, kuverte
Specifikacije optičnega bralnika
- Tip optičnega bralnika: ploski optični bralnik fotografij in dokumentov
- Ločljivost optičnega bralnika: 1200 × 2400 dpi
- Hitrost skeniranja A4: približno 14 sekund
Specifikacije kopirnega stroja
- Hitrost kopiranja: sFCOT: približno 22 s, sESAT: približno 2,7 vrtljaja na minuto
- Večkratno kopiranje: 21 kopij (največ)
Povezave in programska oprema
- Standardni vmesnik: USB 2.0 Hi-Speed, Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n
- Mobilne aplikacije: PIXMA Cloud Link, aplikacija Canon PRINT Inkjet/SELPHY
- Podprti operacijski sistemi: Chrome OS, Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista SP2, XP SP3, OS X različice 10.7.5 - 10.11, macOS 10.12~10.13
Fizični podatki
- Teža: približno 5,4 kg
- Dimenzije: 449 × 304 × 152 mm
- Poraba energije: izklopljeno: pribl. 0,1 W, kopiranje: približno 16 W
Kaj je v škatli
- Večnamenske naprave - serija PIXMA MG3650S
- Vložki FINE
- Napajalni kabel
- Namestitveni CD-ROM
- Priročniki in drugi dokumenti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.