CARNEO Hero mini HR /Rose Gold/Elegant Band/Rose Gold
100,64 €
82,49 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO Hero mini HR
Sodobna pametna ura za fitnes v elegantni zlatorumeni in roza barvi.
Značilnosti ure
Okrogel barvni zaslon Super HD AMOLED.
Baterija 230 mAh z življenjsko dobo 3 do 4 dni.
Vodotesen in odporen na prah v skladu s certifikatom IP67.
Združljiv z operacijskima sistemoma iOS in Android.
Zamenljivi trakovi
Luksuzni milanski, kovinski trak v zlatorumeni barvi.
Lahko ga zamenjate s silikonskim ali usnjenim pasom.
Spremljanje dejavnosti
Merite srčni utrip, stres, indeks telesne mase, prehojeno razdaljo in porabljene kalorije.
Spremljanje kakovosti spanja.
13 športnih načinov.
Posebne funkcije
Kličite neposredno iz ure s funkcijo BT call.
Vodnik po dihalnih vajah za zmanjšanje stresa.
Merjenje krvnega tlaka in oksigenacije krvi.
Obvestila in nadzor
Obvestila o klicih, sporočilih, Facebooku in drugih vsebinah.
Upravljanje glasbe in fotoaparata v telefonu.
Tehnični parametri
Baterija: 230 mAh
Življenjska doba baterije: 3-5 dni
Zaslon: 1,1-palčni zaslon na dotik HD AMOLED
Ločljivost: 360x360
Vodotesnost: IP 67
Velikost ure: 40 mm
Debelina ure: 11 mm
Velikost traku: najmanj 150 mm, največ 235 mm
Širina traku: 16 mm
Teža: 20 g
Vsebina paketa
- 1x pametna ura CARNEO Hero mini HR
- 1x polnilni kabel
- 1x uporabniški priročnik
- 1x kovinski trak
- 1x silikonski trak
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.