CARNEO športna zapestnica Gear CUBE zlato roza
60,79 €
49,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO športna zapestnica Gear CUBE zlato roza
EAN izdelka: 8588007861258
Značilnosti
- Merjenje kalorij
- Samodejno merjenje krvnega tlaka, srčnega utripa in oksigenacije krvi
- Zaslon IPS
- 6 športnih načinov
- Pedometer - merjenje razdalje in časa gibanja
- Dolga življenjska doba baterije z enim polnjenjem do 3 do 5 dni
- Monitor kakovosti spanja
Opis
CARNEO Gear CUBE je sodobna fitnes ura z barvnim zaslonom IPS. Spremlja vašo dnevno dejavnost in jo lahko povežete z mobilnim telefonom. Opozarja vas na dohodni klic, sporočilo SMS ali sporočilo iz spletnih aplikacij. Ura je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android.
Športne funkcije
Izbirate lahko med šestimi športi - hojo, tekom, pohodništvom, kolesarjenjem, košarko in plavanjem. Med dejavnostjo prikazujejo vse potrebne podatke, kot so trenutni srčni utrip, razdalja, porabljene kalorije in skupni čas dejavnosti.
Zakaj kupiti uro za fitnes CARNEO Gear CUBE?
- Samodejno merjenje krvnega tlaka, srčnega utripa in oksigenacije krvi 24 ur na dan.
- Izbirate lahko med različnimi številčnicami po svojih željah.
- Natančno spremljajte svoje telesne dejavnosti, preštejte porabljene kalorije, število prehojenih korakov in številne druge parametre.
- Odporni so na prah in vodo, saj izpolnjujejo stroge zahteve standarda IP68.
- S pametnim telefonom se poveže prek varčne povezave Bluetooth.
Vsebina paketa
- 1 * Carneo Gear CUBE pametna ura
- 1 * Polnilni kabel
- 1 * Uporabniški priročnik
Tehnični parametri
Združljiv sistem: Android 5 zgoraj, IOS 11 zgoraj. Procesor: MTK2502D. Pomnilnik Flash: 128 K 64 M: Material: aluminij. Velikost zaslona: 1,4". Ločljivost: 4,4 mm. Bluetooth: BT5.0. Silikonski trak. Magnetni kabel USB. Vodoodpornost: IP68. Čas polnjenja: 2 uri. Do 5 dni.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.