CARNEO športna zapestnica Prime GTR ženska
114,47 €
93,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametna ura CARNEO Prime GTR WOMAN
Pametna ura z menedžerskim dizajnom in ugodno ceno.
Značilnosti
- Predvajanje glasbe in snemanje zvoka
- Merjenje srčnega utripa in telesne temperature
- Koračnik in izračun izgorevanja kalorij
- Monitor spanja in 7-dnevna vremenska napoved
- Opozorilo za dolgotrajno nedejavnost in pitje
- Obvestila in opozorila za dohodne klice ali sporočila SMS
Oblikovanje in udobje
Elegantna zlata zasnova z barvnim zaslonom na dotik.
Rožnato zlat silikonski trak v obliki usnjenega traku s šivi.
Športne funkcije
- 7 športov: hoja, tek, pohodništvo, kolesarjenje, košarka, eliptični tenis in joga.
- Jasen prikaz vseh potrebnih podatkov med dejavnostjo.
Številčniki
Veliko število sodobnih številčnic z možnostjo izdelave lastne številčnice.
Obvestilo
Oglejte si sporočila in obvestila iz družabnih omrežij in aplikacij.
Zakaj kupiti uro CARNEO Prime GTR?
- Možnost prejemanja sporočil SMS ali opozoril koledarja neposredno v uro.
- Širok nabor funkcij: merilnik srčnega utripa, merilnik telesne temperature, pedometer, merilnik spanja, senzor gibanja, predvajanje glasbe.
- Lahka in tanka zasnova: 11 mm in 46 gramov.
- Močno in dobro prilegajoče se telo ure je izdelano iz titanove zlitine, prevlečene s posebnim materialom, odpornim na znoj.
- Luksuzna zlata obloga.
- Funkcija Anti-Lost za zaščito pred izgubo.
- Večjezična podpora za češčino, slovaščino, madžarščino, nemščino in angleščino.
- Združljiv je s telefoni Android in Apple iOS.
- Enostavno seznanjanje prek povezave Bluetooth različice 5.0 z majhno porabo energije.
- Li-Ion baterija s kapaciteto 240 mAh in do 10 dni delovanja.
Spremljanje spanja
Ura lahko spremlja kakovost vašega spanja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.