Tiskana promocija ima svoje mesto v digitalnem svetu

27. 11. 2024

Podjetniki, velika podjetja in stranke so se podali v virtualno okolje in število spletnih transakcij se je začelo povečevati, zlasti v času pandemije. Tudi če vaše elektronsko poslovanje in spletno oglaševanje dobro delujeta, ne smete pozabiti na stare dobre offline tehnike in zanemariti tiskanega oglaševanja. Vsi niso dovolj tehnično podkovani in veliko ljudi ima še vedno raje papirnato obliko. Ali veste, kaj imajo raje tudi vaše stranke in kako tisk pomaga pri oblikovanju blagovne znamke?

Vsebina članka:

  • Tisk
  • Zunanje oglaševanje
  • Vizitke
  • Letaki
  • Vrste medijev in oglaševalskih formatov je mnogo in vsak ima namenjeno drugo skupino strank (in tudi drug proračun). Če ciljate izključno na milenijce, boste morda zadovoljni z zgolj spletnimi stranmi in družbenimi omrežji. Če želite doseči širšo demografsko skupino (predvsem ljudi v srednjih in starejših letih), bi lahko izgubili veliko potencialnih strank. Poglejmo si, med katerimi tiskanimi materiali lahko izbirate.

    Tisk

    Čeprav je kazalo, da bodo s prihodom spletnih člankov in trenutnih novic tiskani časopisi postali zastareli, pa še ne odhajajo. Tiskani časopisi še vedno uživajo veliko branost, predvsem pri starejših generacijah. Njihova prednost je, da bralcev ne motijo utripajoči oglasi, zato se bolj posvetijo vsebini. Vendar pa upoštevajte, da je lahko oglaševanje v časopisih precej drago in poleg potencialnih strank plačate tudi za veliko število bralcev, ki verjetno nikoli ne bodo pri vas kupovali.

    Bolj enostavno bo delo z revijami, ki so tematsko opredeljene in njihovi bralci predstavljajo ožji krog strank. Poleg tega imajo boljšo kakovost tiska, kar je ugodnejše v primeru, da imate na primer fotogenični izdelek.

    Nakup lahko usmerite tudi v lastno revijo. Ni nujno, da objavljate članke samo za svoje stranke, ampak tudi za zaposlene, na primer korporativno revijo . Z njo lahko zaposlene obveščate o pomembnih dogodkih in spremembah, ali jih izobražujete o potrebnih temah. Tako bodo vedno na tekočem in pripravljeni!

    istock-691796820.jpg

    Zunanje oglaševanje

    Oglaševanje na zunanjih površinah je odličen način, da nenasilno prispevate k gradnji prepoznavnosti vaše znamke. Prednost zunanjega oglaševanja je, da ga ni mogoče izklopiti. Ljudje hodijo mimo njega vsak dan, na avtobus, v službo ali v trgovino in se sporočilo postopoma vtisne v njihov spomin.

    • Velike površine - na primer stena zapuščene stavbe, velika LCD zaslona, billboard ipd.
    • Zunanje površine v ulicah- klop, drog, oglasna tabla, most, vozilo ipd.
    • Površine na mestih z velikim obiskom ljudi- javni prevoz, ordinacija, športna središča, upravne stavbe, restavracije, nakupovalna središča.
    istock-1036904778.jpg

    Vizitke

    Vizitke so odlična izbira v primeru, da pogosto komunicirate s strankami ali naletite na potencialne stranke. Zapomnite si, da vizitka ni letak. To pomeni, da vas ne oglašuje, ampak služi kot kontakt v primeru, da vas potencialna stranka že pozna. Z vizitko vas ne bodo tako hitro pozabili in bodo vedeli, kje vas najti, ko se bodo odločili za vaše storitve ali izdelke.

    Poleg tega lahko lepe vizitke preprosto natisnete na svojem pisarniškem tiskalniku. Barvne vizitke z zapletenimi slikami natisnite raje na brizgalnem tiskalniku, ki zagotavlja kakovostnejši barvni tisk, za vse ostalo pa bo zadostoval laserski tiskalnik. Obliko si pripravite v posebnem urejevalniku ali uporabite Microsoft Office, kjer Word ponuja preproste predloge za izdelavo in tisk vizitk.

    Osnovni nasveti za izdelavo vizitk:

    • Izberite ustrezen papir. Za vizitke je bolj primeren debelejši papir. Preverite, če vaš tiskalnik podpira tiskanje na izbrano vrsto papirja.
    • Manj je več. Izogibajte se pretiranemu oblikovanju. Izberite preprost dizajn in čiste linije, saj lahko preveč zapleten dizajn deluje kičasto.
    • Premislite o pisavi. Uporabite pisavo, ki je berljiva in se ujema z vizualnim slogom vizitke.
    • Ne pretiravajte z informacijami. Na vizitki naj bo vaše ime in položaj, ime ali logotip podjetja ter kontaktni podatki (telefon, e-pošta, spletna stran, profili na družbenih omrežjih). Dodatno lahko uporabite QR kodo, ki bo stranke po skeniranju preusmerila neposredno na vaš profil.

    Nasvet: Želite svojim vizitkam dodati eleganco? Uporabite laminator! Laminirane vizitke se ne bodo zlahka pomečkale v žepih. Izgledale bodo dobro tudi po več mesecih v denarnici in bodo dolgoročno ohranile vašo profesionalno podobo. Če niste prepričani, kako začeti, si preberite članek o laminiranju papirja.

    Letaki

    Morda se zdi, da so letaki uporabni le za preglede ponudb supermarketov ali trgovin z gradbenim materialom. Resnica pa je, da so lahko koristni tudi za vas. Tiskanje letakov je cenovno dostopno. Vrsto in kakovost papirja, velikost in vsebino lahko prilagodite svojemu proračunu. Najcenejši so majhni črno-beli letaki formata A6. Če pa želite nagovoriti premožnejše stranke, stavite na kakovostnejše materiale.

    Če k svojemu sporočilu dodate dodatno vrednost, na primer križanko ali drugo igro, zvestobno kartico, recept, kodo za popust ali nagradno igro, bodo ljudje vaš letak manj verjetno zavrgli. Letake lahko prav tako kot vizitke preprosto natisnete v pisarni na svojem pisarniškem tiskalniku.

    Ne veste, kateri letak izbrati? Poskusite različne različice. Na vsak letak postavite drugačen popust ali kodo in sledite, kateri ima več odziva. Če želite prihraniti pri tiskanju in tiskate črno-belo, lahko za boljši učinek tiskate na barvni papir!

    Letake, glasila in druge poslovne brošure lahko svojim strankam pošljete po pošti. Za razliko od e-poštnih novic lahko računate, da bodo dosegli stranko, ne da bi jih filtrirali kot neželeno pošto.

    Podobni članki

    2 minute branja

    Kako laminirati papir (in izbrati pravi laminator)

    Morate redno laminirati vizitke, pomembne dokumente ali drugo gradivo in ne veste, katero napravo izbrati? V tem članku izveste vse bistvene informacije - vključno z razlikami med različnimi vrstami folij za laminiranje in primerjavo različnih vrst laminiranja.

    Cel članek »
    4 minute branja

    Kako izbrati tiskalnik za pisarno in se ne opeči?

    Skoraj 580 let je minilo, odkar je Johannes Gutenberg človeštvu prinesel svoj revolucionarni izum, tisk. Odkritje, ki je brez primere spremenilo prejšnje razumevanje sveta, prispevalo k svobodnemu širjenju informacij in sodelovalo pri splošnem razvoju izobraževanja. Danes izpolnjujejo eno od prvotnih funkcij tiska tiskalniki. Za podjetja, državne ustanove, trgovine, mala in srednje velika podjetja so zanesljivi tiskalniki postali absolutna nuja. Tiskanje računov, dokumentov, nalogov, plačilnih list – vse to mora opraviti ustrezen pisarniški tiskalnik. In mi vam bomo svetovali, kako izbrati najboljšega.

    Cel članek »