Club3D Priključna postaja USB-C 3.2 s trojnim zaslonom Napajalnik Dynamic PD, 100 W
208,83 €
187,11 €
153,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D Priključna postaja USB-C 3.2 s trojnim napajalnikom Dynamic PD, 100 W
Integrirana rešitev za vse vaše potrebe.
Club-3D USB 3.2 Gen1 C Triple Display Dynamic PD Charging Dock je zasnovan za pogoste potnike.
Video, podatki, napajanje, ethernet in zvok v enem.
Ima tri video priključke (HDMI™, DisplayPort™, VGA) za hkratni prikaz na treh zaslonih.
Vrata USB za več naprav.
S podatkovnima priključkoma USB tipa A in USB tipa C lahko povežete več naprav USB.
Polnjenje in napajanje v enem.
Polnilna vrata USB tipa C napajajo priklopno postajo in polnijo gostiteljski računalnik.
Bralnik kartic in zvočni priključek.
Vrata Micro SD in SD/MMC za branje podatkov s pomnilniških kartic ter 3,5-milimetrski zvočni priključek za priključitev slušalk.
Gigabitna vrata Ethernet.
Izkoristite prednosti hitrega etherneta v gostiteljskem računalniku.
Dinamično polnjenje.
Priključna postaja dinamično zaznava in razporeja energijo glede na dejansko porabo.
Podpora za DP Alt in PD 3.0.
Podpira vse gostiteljske računalnike, podprte v načinu DP Alt.
Hitro prenašanje podatkov.
Prenos podatkov s hitrostjo do 5 Gb/s v priključkih USB 3.2 Gen1 Type-C.
Povezovanje in polnjenje.
Vrata USB 3.2 Gen1 tipa C podpirajo polnjenje PD z največjo močjo 100 W (20 V/5 A).
Največja ločljivost.
HDMI™ max. 4K30 Hz, DP™ max. 4K30 Hz, VGA max. 1920x1200 60Hz.
Tehnične specifikacije
- Serija izdelkov: priklopne postaje
- Koda izdelka: CSV-1564W100
- EAN koda: 8719214471866
- Podpora za operacijski sistem: Microsoft Windows 10, Mac OSX (samo način SST)
Za tehnična vprašanja se obrnite na podporo Club 3D na support@club-3d.com.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.