Club3D USB-A ali USB-C Priključna postaja z dvema zaslonoma 4K60Hz (6x USB 3.0/2x DP/Ethernet/USB-B/2x audio)
248,87 €
222,92 €
182,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D USB-A in USB-C z dvema zaslonoma 4K60Hz Priključna postaja
Opis izdelka
Priključna postaja Club3D USB-A in USB-C z dvema zaslonoma 4K60Hz je optimizirana za vse vaše povezave. Zagotavlja najmanj 6 priključkov USB 3.1 Gen 1, priključke za slušalke in mikrofon, gigabitni ethernetni priključek in 2x izhod Displayport™.
Združljivost
Je popolnoma združljiv z USB C in vključuje kabel USB C. S tem CSV-1460 lahko zdaj z enim samim priključkom USB 3.1 Gen 1 na skoraj vsak obstoječi prenosnik ali tablični računalnik priključite dva zaslona UHD 3840x2160 pri 60 Hz!
Prikaz
Z naprednim čipom DisplayLink™ DL-6950 lahko povežete celo en sam zaslon z ločljivostjo 5K pri 60 Hz!
Oblikovanje
Priključna postaja SenseVision USB 3.1 Gen 1 z dvema zaslonoma ima praktično zasnovo in odstranljivo stojalo, ki omogoča namestitev na mizo v vodoravnem ali navpičnem položaju.
Način DisplayPort™
SenseVision USB 3.1 Gen 1 Dual Display 4K 60Hz Priključna postaja ima dva izhoda Displayport™ ali z drugimi besedami Displayport™ 1.2 Dual Mode.
Specifikacije
- Ime izdelka: USB 3.1 Gen 1 Dual Display Dock 4K 60Hz
- Serija izdelkov SenseVision
- Teža: 395 g
- Dolžina kabla: 270 mm
- Koda izdelka: CSV-1460
- EAN: 8719214470777
- Podprti operacijski sistemi: Microsoft Windows 8.1/10
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.