Club3D USB-A ali USB-C Priključna postaja z dvema zaslonoma 4K60Hz (6x USB 3.0/2x DP/Ethernet/USB-B/2x audio)
248,93 €
211,77 €
173,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D USB-A in USB-C z dvema zaslonoma 4K60Hz Priključna postaja
Opis izdelka
Priključna postaja Club3D USB-A in USB-C z dvema zaslonoma 4K60Hz je optimizirana za vse vaše povezave. Zagotavlja najmanj 6 priključkov USB 3.1 Gen 1, priključke za slušalke in mikrofon, gigabitni ethernetni priključek in 2x izhod Displayport™.
Združljivost
Je popolnoma združljiv z USB C in vključuje kabel USB C. S tem CSV-1460 lahko zdaj z enim samim priključkom USB 3.1 Gen 1 na skoraj vsak obstoječi prenosnik ali tablični računalnik priključite dva zaslona UHD 3840x2160 pri 60 Hz!
Prikaz
Z naprednim čipom DisplayLink™ DL-6950 lahko povežete celo en sam zaslon z ločljivostjo 5K pri 60 Hz!
Oblikovanje
Priključna postaja SenseVision USB 3.1 Gen 1 z dvema zaslonoma ima praktično zasnovo in odstranljivo stojalo, ki omogoča namestitev na mizo v vodoravnem ali navpičnem položaju.
Način DisplayPort™
SenseVision USB 3.1 Gen 1 Dual Display 4K 60Hz Priključna postaja ima dva izhoda Displayport™ ali z drugimi besedami Displayport™ 1.2 Dual Mode.
Specifikacije
- Ime izdelka: USB 3.1 Gen 1 Dual Display Dock 4K 60Hz
- Serija izdelkov SenseVision
- Teža: 395 g
- Dolžina kabla: 270 mm
- Koda izdelka: CSV-1460
- EAN: 8719214470777
- Podprti operacijski sistemi: Microsoft Windows 8.1/10
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.