DICOTA USB-C 13-v-1 Priključna postaja 5K HDMI/DP PD 65W
266,30 €
249,06 €
204,15 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DICOTA USB-C 13-v-1 Priključna postaja 5K HDMI/DP PD 65W
Nadgradite svoj prenosnik, tablični računalnik ali pametni telefon s povezavo USB-C ali USB-A.
Ta dock je združljiv z vmesnikom Thunderbolt™ 3 in ponuja prilagodljivost vmesnikov USB-C in USB-A.
Slikovni vmesnik
Postaja je opremljena s štirimi grafičnimi izhodi, 2x HDMI in 2x DisplayPort.
Priključite dva monitorja hkrati in uživajte v višji ločljivosti 4096 x 2160 @ 60 Hz*.
Vrata USB
4x USB-A 3.0 priključki omogočajo enostavno priključitev vse obstoječe strojne opreme.
2 x vrata USB-C 3.1 za povezovanje naprav z vmesnikom USB-C, podpirajo hiter prenos podatkov (5 Gb/s).
Omrežna povezava
Gigabitna ethernetna vrata RJ45 zagotavljajo zanesljivo in hitro internetno povezavo s hitrostmi 10/100/1000 Mb/s.
Audio
Na sprednji plošči so 3,5-milimetrski zvočni priključki.
Varnost
Reža za ključavnico K za večjo varnost.
Varčevanje z energijo
Enostavno dostopno stikalo za varčevanje z energijo na zadnji plošči.
Podpora za operacijski sistem
Podpira operacijske sisteme Windows, MacOS, Linux in Android.
Paket vključuje:
- Priključna postaja
- Kabel USB-C z adapterjem USB-C na USB-A (100 cm)
- Napajalnik (kabel za enosmerni tok 110 cm, napajalni kabel 170 cm)
- Priročnik
Tehnični parametri:
- Barva: črna
- Prostornina v litrih: 0
- Material: plastika PCBA
- Garancija: 24 mesecev
- EAN: 7640186417136
- Dimenzije izdelka (mm): 223 x 27 x 88 mm
- Teža: 0,34 kg
* Podpora za ločljivost 5K je podprta samo v operacijskem sistemu Windows
Opomba: Če je dock priključen prek vmesnika USB 3.0, polnjenje prenosnih in tabličnih računalnikov ni podprto.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.