CM693110 PLADENJ ZA KAPLJANJE TEFAL
72,15 €
69,48 €
56,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tefal Sense kapalka za kavo CM693110
Sodobno oblikovanje in tehnološki pripomočki v enem. Ta Tefalov aparat za kavo s kapljicami Sense vas bo navdušil s svojimi funkcijami in videzom.
Digitalni zaslon
Velik digitalni zaslon prikazuje trenutni čas in čas kuhanja. Aparat se hitro segreje, zato bo vaša jutranja kava na mizi v trenutku.
Zmogljivost in zmogljivost
S kapalnikom lahko pripravite do 1,25 l kave, kar je približno 15 skodelic. Z močjo 1000 W je aparat primeren tudi za večje družine ali velike ljubitelje kave.
Lastnosti za popolne rezultate
Opremljen s funkcijo AROMA za dvofazno pripravo kave s predhodnim ekstrakcijo. Tako vam lahko kapalka ponudi kavo s polnim okusom in največjo aromo.
Vzdrževanje temperature
Kapljalnik ima funkcijo samodejnega vzdrževanja temperature, zato kava ostane vroča do 30 minut.
Sistem proti kapljanju
Sistem proti kapljanju zagotavlja, da kava ne kaplja zunaj načina kuhanja.
Programiranje samodejnega zagona
Začetek kuhanja kave lahko nastavite za poljuben čas do 24 ur vnaprej. Sveža kava vas bo čakala takoj, ko se boste zbudili.
Tehnični parametri
- Število skodelic: 10-15
- Vhodna moč: 1 000 W
- Največja količina kave: 1,25 l
- Barva: Bela
Dimenzije in teža
- Teža: 2.100 kg
- Višina: 31,70 cm
- Širina: 19,40 cm
- Globina: 24,60 cm
Uživajte v popolnem okusu kave s Tefal Sense CM693110.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.