CONNECT IT "MUTE" brezžična optična tiha miška, USB, ( 1x baterija AA, brezplačna), modra
12,11 €
9,71 €
7,96 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CONNECT IT "MUTE" brezžična optična tiha miška
Zasnovan za domačo in pisarniško profesionalno uporabo.
Posebej oblikovani gumbi za tiho in mehko delovanje.
2,4 GHz brezžična tehnologija z dosegom do 10 m.
Posebna ergonomija za zmanjšanje utrujenosti tudi pri dolgotrajni uporabi.
Optični senzor in visoka natančnost
Optični senzor z ločljivostjo 1200 DPI za visoko natančnost.
Idealno za delo v grafičnih uredništvih.
Enostavna namestitev Plug & Play brez potrebe po namestitvi in prenosu gonilnikov.
Praktične funkcije
Mehanska stikala z zagotovljeno življenjsko dobo 3 milijone klikov.
3 gumbi, vključno z natančnim kolescem za pomikanje z rdečo osvetlitvijo.
Nedrseča gumirana površina Soft-Touch na zgornji strani in obeh glavnih gumbih omogoča trden oprijem.
Prostor za shranjevanje in napajanje
Na dnu miške je prostor za shranjevanje mini sprejemnika USB, ki je idealen za prenašanje in potovanja.
Napajanje: 1 × originalna baterija AA CONNECT IT pencil (vključena).
Življenjska doba baterije: do 3 leta.
Združljivost in dimenzije
Brezžični nano sprejemnik USB-A 2.0 je nazaj združljiv z USB 1.1.
Združljiv z operacijskimi sistemi Windows XP/Vista/7/8/10/ in Mac OS X.
Dimenzije (d × š × v): 110 x 64,5 x 37 mm.
Teža brez baterije in sprejemnika USB: 76 g.
Teža brez baterije in s sprejemnikom USB: 69 g.
Barva: modra.
Vsebina paketa:
- Miška
- Sprejemnik USB
- Originalna baterija za svinčnike CONNECT IT
- Navodila za uporabo
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.