CONNECT IT "MUTE" brezžična optična tiha miška, USB, ( 1x baterija AA, brezplačna), modra

simbolična fotografija

CONNECT IT
CONNECT IT
CONNECT IT
CONNECT IT
številka artikla
3308706
OEM
CMO-2230-BL
Proizvajalec
Connect IT
0 ocen
Na zalogi 17 kos, 13.5.2024 že pri vas

12,30 €

10,08 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 11,57 €
Na zalogi 17 kos, 13.5.2024 že pri vas

12,30 €

10,08 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

CONNECT IT "MUTE" brezžična optična tiha miška

Zasnovan za domačo in pisarniško profesionalno uporabo.

Posebej oblikovani gumbi za tiho in mehko delovanje.

2,4 GHz brezžična tehnologija z dosegom do 10 m.

Posebna ergonomija za zmanjšanje utrujenosti tudi pri dolgotrajni uporabi.

Optični senzor in visoka natančnost

Optični senzor z ločljivostjo 1200 DPI za visoko natančnost.

Idealno za delo v grafičnih uredništvih.

Enostavna namestitev Plug & Play brez potrebe po namestitvi in prenosu gonilnikov.

Praktične funkcije

Mehanska stikala z zagotovljeno življenjsko dobo 3 milijone klikov.

3 gumbi, vključno z natančnim kolescem za pomikanje z rdečo osvetlitvijo.

Nedrseča gumirana površina Soft-Touch na zgornji strani in obeh glavnih gumbih omogoča trden oprijem.

Prostor za shranjevanje in napajanje

Na dnu miške je prostor za shranjevanje mini sprejemnika USB, ki je idealen za prenašanje in potovanja.

Napajanje: 1 × originalna baterija AA CONNECT IT pencil (vključena).

Življenjska doba baterije: do 3 leta.

Združljivost in dimenzije

Brezžični nano sprejemnik USB-A 2.0 je nazaj združljiv z USB 1.1.

Združljiv z operacijskimi sistemi Windows XP/Vista/7/8/10/ in Mac OS X.

Dimenzije (d × š × v): 110 x 64,5 x 37 mm.

Teža brez baterije in sprejemnika USB: 76 g.

Teža brez baterije in s sprejemnikom USB: 69 g.

Barva: modra.

Vsebina paketa:

  • Miška
  • Sprejemnik USB
  • Originalna baterija za svinčnike CONNECT IT
  • Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.