RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra

- 4%

simbolična fotografija

RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
RAPOO Mouse M200 Silent Multi-Mode Wireless Mouse, modra
številka artikla
3440905
OEM
6940056179340
Proizvajalec
Rapoo
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 16.12.2024 že pri vas

17,53 €

16,75 €

13,73 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 16,15 €
Na zalogi 2 kos, 16.12.2024 že pri vas

16,75 €

17,53 €

13,73 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

RAPOO M200 Tiha večrežimska brezžična miška, modra

Plemenita miška z vrhunsko izdelavo

Udobno kolesce za pomikanje, ki ne zdrsne.

Več načinov povezovanja: Bluetooth 3.0, 4.0 in 2,4 GHz

Manjša zasnova s funkcijo "tihega potrka".

Svoboda brez nadlegovanja okolice z neprijetnimi zvoki.

Visoko zmogljiv senzor z nastavljivo ločljivostjo do 1300 DPI

Sprejemnik USB nano velikosti za varno in priročno namestitev.

Tehnologija varčevanja z energijo za 9 mesecev delovanja baterije.

Tehnične specifikacije:

  • Doseg do 10 m s 360° pokritostjo
  • Hkratna povezava do 3 naprav
  • Takojšnje preklapljanje z enim dotikom med 3 povezanimi napravami (samodejno parjenje)
  • Sprejemnik Nano USB
  • Življenjska doba baterije do 9 mesecev

Podprti operacijski sistemi:

Windows Vista/7/8/10, Mac OS X 10.4 ali novejši, vtičnica USB

Paket vsebuje:

  • Brezžična miška z več načini delovanja
  • Sprejemnik Nano USB
  • 1 alkalna (AA) baterija za svinčnike (vstavljena)
  • Kratka navodila za uporabo

EAN izdelka: 6940056179340

Garancijski rok: 24 mesecev

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1212 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.