CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27", ČERNA

- 1%

simbolična fotografija

CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27
CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27
CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27
CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27
CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27
številka artikla
3308430
OEM
CMH-2010-BK
Proizvajalec
Connect IT
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

CONNECT IT stenski nosilec za zaslone 10-27", ČERNA

Opis izdelka

Stenski nosilec CONNECT IT je idealen za zaslone z diagonalo od 13" (33 cm) do 27" (68 cm). Nosilec ima 12° nagib navzgor in navzdol ter /-180° obračanje od strani do strani. Nastavitev želenega nagiba je preprosta in ne zahteva orodja. Nosilec lahko popravi vodoravnico za /-3°.

Oddaljenost televizorja od stene je spremenljiva in znaša od 51 mm do 381 mm. Nosilnost nosilca je največ 15 kg. Nosilec podpira VESA 75x75 in VESA 100x100.

Nosilec je dobavljen sestavljen, njegove mere na najmanjši oddaljenosti od stene pa so: 236 x 180 x 46 mm. Dimenzije pri največji oddaljenosti od stene so: 120 x 180 x 380 mm. Teža nosilca je 1,03 kg.

Držalo je izdelano iz jekla in je črne barve.

Garancija in namestitev

Za ta nosilec velja 30-letna garancija. V paketu je vključen komplet univerzalnih UX čepov priznane nemške blagovne znamke FISCHER. Ti omogočajo sidranje v vse vrste gradbenih materialov - polne, votle in ploščne.

Testiranje in varnost

Vsi nosilci blagovne znamke CONNECT IT so preizkušeni do trikratne deklarirane nosilnosti, zato ste lahko prepričani o njihovi varnosti in zanesljivosti.

Upravljanje kablov

Nosilec je opremljen z objemko za upravljanje kablov, zato vam ni treba skrbeti za zmešnjavo kablov.

Vsebina paketa

  • Nosilec
  • Material za pritrditev nosilca na steno (vijaki in zatiči).
  • Material za pritrditev televizorja na nosilec (vijaki in podložke)
  • Montažno orodje (inbus in stranski ključ)
  • Navodila za namestitev in uporabo

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.