Cooler Master MWE 650 Gold-v2 Popolnoma modularen, 650W, 80 Gold
96,86 €
89,62 €
73,46 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cooler Master MWE 650 Gold-v2 Popolnoma modularni napajalnik
MWE Gold -V2 (Full Modular) je razvojni korak v seriji napajalnikov Cooler Master 80 PLUSGold. Ni bil ustvarjen kot nov izdelek, temveč kot izboljšava obstoječega za večjo korist za potrošnike.
Oblikovanje in delovanje
Spremembe zasnove in funkcij temeljijo na povratnih informacijah in zahtevah uporabnikov. Dodani so bili novi elementi, obstoječi pa so bili spremenjeni za izboljšanje uporabniške izkušnje in poenostavitev.
Visoka učinkovitost
Certifikat 80 PLUS Gold zagotavlja najmanj 90-odstotno učinkovitost. Zato je MWE Gold -V2 energetsko učinkovita izbira.
2 priključka EPS
Za univerzalno združljivost z osnovnimi ploščami trenutne generacije sta pri vseh modelih vključena 2 priključka EPS.
120 mm ventilator HDB
120 mm ventilator z ležiščem Hydro Dynamic Fan zagotavlja boljše hlajenje in zmanjšuje hrup.
Visoka delovna temperatura
MWE Gold - V2 lahko varno deluje pri temperaturah do 50 stopinj.
Popolnoma modularno ožičenje
MWE Gold - V2 je opremljen s popolnoma modularnimi ploščatimi črnimi kabli za povečanje pretoka zraka.
Garancija
Za vse modele MWE Gold - V2 velja garancija 5 let od datuma nakupa.
Tehnične specifikacije
- ATX 12V Ver. 2.41
- Aktivni PFC
- Vhodna napetost 90 - 264 V
- Vhodni tok 8 - 4A
- Vhodna frekvenca 47-63 Hz
- Dimenzije (d x š x v) 160 x 150 x 86 mm
- Velikost ventilatorja 120 mm
- Ležaj ventilatorja HDB
- Hitrost ventilatorja 1500 vrtljajev na minuto
- Hrup pri 20 % 0 dBA
- Hrup pri 50 % 17,9 dBA
- Hrup pri 100 % 23,4 dBA
Priključki
- ATX 24 pin x1
- EPS 4 4 pin x1
- EPS 8 pin x1
- SATA x8
- Periferne naprave 4 pin x4
- PCI-e 6 2 pin x4
Izhod enosmernega toka
- 3,3 V 20 A
- 5V 20A
- 12 V 54,1 A
- -12V 0,3A
- 5Vstb 3A
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.