ADATA XPG napajalnik PYLON 650W 80 BRONZE
77,88 €
59,87 €
49,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA XPG napajalnik PYLON 650W 80 BRONZE
EAN izdelka: 4710273776873
Domov
XPG PYLON je več kot le napajalnik s certifikatom BRONZE. Zaradi pretvornikov DC-DC in neprekinjenega napajanja s štirimi različnimi napetostmi je idealen napajalnik za vse aplikacije.
DC-DC vezje s certifikatom BRONZE
Zagotavlja stalno in energetsko učinkovito napajanje ter podpira grafične kartice in procesorje srednjega in visokega razreda.
Bronasti certifikat 80 Plus
Zagotavlja prihranek energije pri 20 %, 50 % in 100 % nazivne obremenitve. XPG PYLON je zasnovan za neprekinjeno napajanje 24 ur na dan, 7 dni na teden.
Ventilator s 120-milimetrskim fluidnim dinamičnim ležiščem (FDB)
Regulacija ventilatorja se začne pri približno 700 vrtljajih na minuto in vzdržuje nizko hitrost ventilatorja, dokler ni dosežena približno 70-odstotna obremenitev.
Glavni japonski kondenzator pri 105 °C
Zagotavlja odlično vzdržljivost ter najvišjo stabilnost in zanesljivost.
8 ravni industrijske zaščite
Vir XPG PYLON ponuja osnovne metode zaščite, kot so OPP, UVP, OVP, SCP, OTP in OCP ter NLO in SIP.
Tehnični parametri PSU
- Ocena 80 PLUS: BROZNZE
- Različica ATX: Intel ATX 12V V2.4
- Zaščita: OCP / OVP / UVP / OPP / SCP / OTP / NLO / SIP
- PFC: 0,99
- Vhodna napetost: 100-240 V
- Vhodna frekvenca: 50 Hz - 60 Hz
- Delovna temperatura: 40?
- Velikost ventilatorja: 120 mm
- Hitrost ventilatorja: 2000 vrtljajev na minuto.
- Srednji čas med okvarami: 100 K ur pri 25?
- Garancija: 3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.