Cosori CP158-AF PREMIUM - 5,5-litrski friteza na vroč zrak 5x nabodala in žar. rešetka, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cosori CP158-AF PREMIUM - 5,5-litrski fritezni pekač na vroč zrak
Uživajte v ocvrti hrani brez obžalovanja s Cosori CP158-AF PREMIUM fritezo na vroč zrak.
Pametno kuhanje
Z njim lahko pripravite jedi z minimalno količino olja ali brez njega. Ustvari hrustljav krompirček in sočna piščančja stegna.
Enostavna priprava
Svežo in zamrznjeno hrano lahko ocvrete s pritiskom na gumb. Po kuhanju je čiščenje enostavno, saj je košara iz materiala, ki se ne oprijemlje, neproblematična.
Velika prostornina
S prostornino 5,5 l lahko hitro pripravite hrano za veliko družino ali skupino gostov.
Vrhunska zasnova
Red Dot Award in iF Design Award za najboljši dizajn v svoji kategoriji.
Zdravo in okusno kuhanje
Omogoča bolj zdravo in okusno kuhanje z veliko prostornino košare za cvrtje - do 5,5 l.
Zaslon LED na dotik
Funkcionalno nagnjen zaslon LED na dotik z 11 programi in časovnikom s samodejnim izklopom.
Varnost
Opozorilo za mešanje hrane, ohranjanje toplote hrane po kuhanju in zaščito pred pregrevanjem.
Enostavno čiščenje
Odstranljiva košara in posoda, ki jo lahko pomivate v pomivalnem stroju. Površina, odporna na prstne odtise.
Rešetka za žar in nabodala
Vključeno je 5x nabodalo z mrežo za žar.
Visoka zmogljivost
6 litrov prostora za kuhanje in visoka moč 1700 W.
Nagrade
Najbolje prodajana blagovna znamka fritez z vročim zrakom v ZDA s številnimi nagradami.
Recepti
Kuharska knjiga z recepti v angleščini za prenos.
Tehnični parametri
- EAN: 810043370073
- Napajanje: 220-240 V, 50/60 Hz
- Vhodna moč: 1700 W
- Zmogljivost košare: 5,5 l
- Časovnik: 1-60 min
- Temperaturno območje: 75°-205 °C
- Dimenzije: 29,8 x 30 x 32,1 cm
- Teža: 5,4 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.