Salente AirFit, vročezračni cvrtnik 4 v 1, 3,5 l, črn
70,24 €
57,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Salente AirFit, 4v1 vročezračni cvrtnik, črn
Zdravo in hitro kuhanje
Salente AirFit je vročezračni cvrtnik, ki izpolnjuje najvišje zahteve za zdravo in hitro pripravo hrane.
4v1: cvrtje, pečenje na žaru, sušenje in odmrzovanje
Salente AirFit ponuja štiri načine kuhanja: cvrtje, peko na žaru, sušenje in odmrzovanje.
Varčevanje s časom in energijo
S tem cvrtnikom lahko hrano pripravite do 2-krat hitreje in prihranite do 50 % električne energije.
Bolj zdravo in brez vonja
Salente AirFit vam omogoča kuhanje hrane z do 90-odstotnim prihrankom olja in brez vonja po zažganem olju.
12 prednastavljenih programov
Friteza ima 12 prednastavljenih programov za enostavno in hitro pripravo hrane.
Digitalni zaslon z upravljanjem na dotik
Upravljanje cvrtnika je enostavno zaradi digitalnega zaslona z upravljanjem na dotik.
Zmogljiv ventilator RapidAir
Salente AirFit je opremljen z visoko zmogljivim ventilatorjem RapidAir za hitro in enakomerno segrevanje.
Enostavno čiščenje
Košara za cvrtje in rešetka sta prevlečeni s prevleko proti prijemanju in ju je mogoče pomivati v pomivalnem stroju.
Specifikacije:
- Prostornina: 3,5 litra
- Nastavljiva temperatura: 30-200 °C
- Časovnik: 1-60 minut
- 12 prednastavljenih programov
- Zmogljiv ventilator RapidAir
- Digitalni zaslon LED z upravljanjem na dotik
- Ogrevalna tuljava iz nerjavečega jekla SUS304
- Moč: 1500 W
- Dimenzije: 252 × 337 × 318 mm
- Teža: 3,97 kg
Vsebina paketa:
- Friteza
- Košara za cvrtje
- Mreža za cvrtje
- 4 rezervne silikonske noge za rešetko za cvrtje
- Navodila za uporabo
Barvna zasnova:
- Salente AirFit, friteza na vroč zrak, bela
- Salente AirFit, friteza na vroč zrak, črna
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.