Cosori Dual Blaze 6,4L SMART friteza na vroč zrak 5x nabodalo in žar. rešetka, črna
261,76 €
214,56 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cosori Dual Blaze 6,4L SMART vroče zračni cvrtnik
S Cosorijevim friteznikom na vroč zrak Dual Blaze naredite revolucijo v kuhanju. S tem kuharskim pomočnikom lahko pripravite svoje najljubše jedi z minimalno količino olja.
Tehnologija THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION
Patentirana tehnologija THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION zagotavlja enakomerno kuhanje, ne da bi bilo treba hrano stresati ali obračati. Enakomerno kroženje vročega zraka in inteligentno uravnavanje temperature zagotavljata popolne rezultate.
Pametno upravljanje
Kuhanje lahko nadzorujete neposredno s pametnim telefonom ali z Amazonovo Alexo in Googlovim pomočnikom. Prenesite brezplačno aplikacijo in začnite.
Velika prostornina in visoka zmogljivost
S prostornino 6,4 l in močjo 1700 W lahko pripravite hrano za vso družino ali skupino prijateljev. Kljub temu je kompaktne velikosti, ki se prilega vsaki kuhinji.
3x debelejša košara iz čistega aluminija
Košara iz čistega aluminija učinkoviteje prevaja in zadržuje toploto, zato je kuhanje hitrejše in okusnejše. Poleg tega je košara odstranljiva in primerna za pomivanje v pomivalnem stroju.
Vrhunska zasnova
Friteza se ponaša s prestižnima nagradama Red Dot Award in IF Design Award za svojo vrhunsko in funkcionalno zasnovo.
Rešetka za žar in 5 nabodal
Fritezi je priloženih 5 igel za nabodala in rešetka za žar, ki vam omogoča hkratno pripravo različnih vrst mesa ali zelenjave.
Kuharska knjiga z odličnimi recepti
Skupaj s fritezo boste prejeli tudi knjigo, polno izvirnih in okusnih receptov, ki bodo obogatili vašo prehrano.
Tehnični parametri
- Napajanje: 220-240 V, 50/60 Hz
- Vhodna moč: 1700 W
- Prostornina košare: 6,4 l
- Temperaturno območje: 75-205 °C
- Časovno območje: 1-60 min
- Dimenzije: 29,7 x 32,7 x 35,2 cm
- Teža: 6,22 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.