Lauben DualZone® Air Fryer 8000BC
233,90 €
191,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lauben DualZone® Air Fryer 8000BC
Uživajte v svojih najljubših jedeh brez obžalovanja z Laubenovim zračnim cvrtnikom DualZone 8000BC.
Cvrtje brez maščobe
Laubenov zračni cvrtnik DualZone Air Fryer 8000BC omogoča cvrtje brez maščobe zaradi 360-stopinjskega kroženja vročega zraka.
DualZone® tehnologija za popolne rezultate
Tehnologija DualZone® vzdržuje nastavljeno temperaturo in spremlja čas v obeh košarah za cvrtje hkrati, kar zagotavlja vedno popolne rezultate.
8 programov za različne jedi
Friteza ponuja 8 programov za različne jedi, ki jih lahko preprosto nastavite na digitalnem zaslonu.
Priročen pripomoček za družine in druženja s prijatelji
S skupno prostornino 8 litrov je ta cvrtnik idealen za družine z otroki ali druženja s prijatelji.
Enostavno vzdrževanje
Izvlečne pladnje lahko pomivate v pomivalnem stroju, kar olajša vzdrževanje in prihrani čas.
Večnamenska uporaba
Laubenov zračni cvrtnik DualZone 8000BC z 8 prednastavljenimi programi opravlja delo več gospodinjskih aparatov.
Varnost in samodejni izklop
Funkcija samodejnega izklopa preprečuje, da bi se hrana zažgala, zaradi plašča Cool Touch pa se tudi vi ne boste opekli.
Značilnosti
- Prostornina: 8 l
- Moč: 270 W
- Temperaturno območje: 80-200 °C
- Razpon časovnika: 1 - 60 min
- Napetost: 220 - 240 V
Vsebina paketa
- Glavna enota
- 2× notranja posoda
- 2× notranji pladenj za cvrtje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.