Creative PEBBLE V2, namizni zvočniki 2.0 z napajanjem USB-C, črni
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative PEBBLE V2, namizni zvočniki 2.0 z napajanjem prek USB-C
EAN: 5390660192937
Splošni pregled
Pebble V2 je naslednik priljubljenega zvočnika Pebble. Ohranili smo njegovo minimalistično zasnovo in dodali povezljivost USB-C za večjo izhodno moč! Za starejše računalnike s priključki USB tipa A je priložen pretvornik USB-C v USB-A. Pebble V2 ima vgrajen tudi ojačevalnik za povečanje glasnosti glasbe.
Tehnične specifikacije
- Izhodna moč: 2 x 4W RMS
- Največja moč: 16 W
- Frekvenčno območje: 100-17.000 Hz
- Konfiguracija zvočnikov: sistem 2.0
- Razmerje med signalom in šumom: 75 dB
- Vrsta priključka: 3,5 mm analogni stereo priključek, USB-C
- Barva: črna
Videz in oblikovanje
Pebble V2 ima majhno osnovo s čistim in sodobnim dizajnom, ki se naravno prilega minimalističnim pisarnam, domovom in delovnim postajam. Uživajte v najboljšem iz obeh svetov - odličnem videzu in odličnem zvoku z napravo Pebble V2.
Povezljivost
Napajanje je zagotovljeno le prek USB-C s standardnim 3,5-milimetrskim priključkom za zvok. Uživajte v boljši kakovosti zvoka z večjo izhodno močjo brez popačenj.
Zvok
Kljub majhnosti ima Pebble V2 nadgrajene 2-palčne zvočnike polnega razpona in pasivne radiatorje, ki zagotavljajo bogatejši in glasnejši zvok z izboljšano reprodukcijo nizkih tonov za vrhunsko glasbeno izkušnjo!
Vsebina paketa
- Ustvarjalni zvočniki Pebble V2
- Pretvornik iz USB-C v USB-A
- Garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.