Creative Sound Blaster Blaze V2 - slušalke z mikrofonom
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative Sound Blaster Blaze V2
Slušalke s snemljivim mikrofonom za vrhunsko igralno izkušnjo.
Domov
Sound Blaster Blaze V2 so igralne slušalke s snemljivim mikrofonom. Slušalke vključujejo funkcijo odpravljanja šumov za jasno in ostro komunikacijo med igro.
Združljivost
Slušalke so združljive z računalniki PC, Mac, PS5™, PS4™, Xbox in Nintendo Switch™.
Zvok
Slušalke zagotavljajo eksplozivne nizke tone in poglobljen zvok pri igranju iger zaradi 40-milimetrskih gonilnikov FullSpectrum.
Udobje
Zaradi teže 187 g ne boste čutili utrujenosti ušes. Slušalke so opremljene s plišastim oblazinjenjem in zložljivim naglavnim mostom.
Nadzor
Slušalke imajo neposreden dostop do uravnavanja glasnosti in izklopa mikrofona prek daljinskega upravljalnika na kablu.
Vključi in uporabljaj
Slušalke so opremljene s pozlačenim štiripolnim 3,5-milimetrskim kablom AUX-in (dolžine 2,5 m), ki preprečuje oksidacijo. Sound Blaster Blaze V2 ne potrebuje dodatnih gonilnikov ali programske opreme.
Specifikacije
- Stil nošenja: Preko ušes
- Vrsta izdelka: s kablom
- Možnosti priključitve: 3,5 mm stereo vhod
- Delovna temperatura: od 0 °C do 45 °C
- Priporočena uporaba: Igre, komunikacija, glasba in film
- Dimenzije: 176 x 74 x 206 mm
- Teža: 187 g
- Dolžina kabla: 2,5 m
Mikrofon
- Frekvenčno območje: 100-15.000 Hz
- Občutljivost: -40 dBV/Pa
- Tip: kondenzator z odpravljanjem šumov
Voznik
- Tip: Začetek in zaključek: Neodim x 2
- Velikost: 40 mm (1,57")
- Frekvenčno območje: 20-20.000 Hz
- Občutljivost: 105 dB/mW
- Impedanca: 32 ohmov
Nadzor
- Obseg: Da: .
- Gumb za utišanje/odpoved mikrofona: Da
- Obvladovanje hrupa: da
- Vrsta: stikalo
- Barva: črna
- Vrsta priključka: 3,5 mm stereo vhod
Sistemske zahteve
Slušalke so združljive z napravami PlayStation 4 in 5, serijo Xbox S/X, sistemi Windows, macOS, Android in iPadOS/iOS.
Vsebina paketa
- 1 x slušalke Sound Blaster Blaze V2
- 1 x kratek uvodni vodnik
- 1 x letak z informacijami o skladnosti
- 1 x letak z informacijami o garanciji
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.