Creative Sound Blaster Play! 3, zvočna kartica USB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative Sound Blaster Play! 3 - Zvočna kartica USB
EAN: 5390660191275
Izjemen zvok za računalnik PC ali Mac
Sound Blaster PLAY! 3 je zunanja zvočna kartica USB z DAC in ojačevalnikom.
Izboljšan zvok visoke ločljivosti
Zagotavlja 24-bitni/96 kHz zvok za glasbo, filme in igre.
Poslušanje v studiu
Opremljen je z ojačevalnikom za različne vrste slušalk.
Kristalno čista glasovna komunikacija in snemanje
Povezava USB razširja možnosti snemanja mikrofona.
Enostavna povezava
Povezava z računalnikom PC in Mac je preprosta. Samo priključite ga na vrata USB.
Priročen priključek za slušalke
Enostavno povežite slušalke z enojnim ali razcepnim priključkom.
Specifikacije:
- Razmerje signal/šum ~93 dB
- Vhod za mikrofon: 1x 3,5-milimetrski priključek
- 4-polni izhod za slušalke z mikrofonom
- Največji izhodni kanal: stereo
- SBX Pro Studio
- Podprti operacijski sistemi: Windows 7 do 10, Mac OS X v10.9 in novejši
- Stereofonski zvok: Do 24 bitov/96 kHz
Sistemske zahteve
Za Windows: procesor Intel Core™2 Duo ali AMD, osnovna plošča Intel, AMD ali 100 % združljiva osnovna plošča, Microsoft Windows 10 32/64 bitov, Windows 8.1/8.0 32/64 bitov, Windows 7 32/64 bitov, 1 GB RAM, več kot 600 MB prostega prostora na disku, vrata USB 2.0/3.0.
Za Mac: Mac OS X 10.9 ali novejši, 1 GB RAM-a, več kot 600 MB prostega prostora na disku.
Vsebina paketa
- 1 x Sound Blaster PLAY! 3
- Letak z informacijami o garanciji in tehnični podpori
- Kratka navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.