DCS-8325LH Kamera Wi-Fi Full HD D-LINK
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DCS-8325LH Kamera Wi-Fi Full HD D-LINK
EAN: 790069450730
Popolnost slike v vsaki podrobnosti
Snemajte videoposnetke Full HD 1080p s 30 sličicami na sekundo.
151-stopinjski širokokotni objektiv zajame širši razpon prostora.
4-kratna digitalna povečava za zajem več podrobnosti.
Uporaba umetne inteligence za nadzor vašega doma
Odkrivanje na podlagi umetne inteligence razlikuje ljudi od drugih predmetov.
Kamera vas bo takoj opozorila, ko bo zaznala gibanje.
Ustvarite prednostna območja za hiter odziv na nujne primere.
Prenos v varen osebni oblak
mydlink™ omogoča enostavno spremljanje domačega ali poslovnega okolja.
Ob nakupu kamere prejmete brezplačen enoletni načrt snemanja v oblaku.
Prenesite v zunanji pomnilnik, združljiv z ONVIF, za centraliziran ogled.
Ključne lastnosti
- Senzor Full HD 1080p s 30 posnetki na sekundo
- 151° zorni kot
- Zaznavanje zvoka in gibanja z umetno inteligenco
- Deluje z Amazon Alexa, Google Assistant
- WPA3, enostavna namestitev prek povezave Bluetooth
- Dvosmerni prenos zvoka
- Prenos v osebni varni oblak mydlink™ ali na kartico microSD
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
- Ločljivost: 1080p full HD
- Hitrost slikanja: 30 sličic na sekundo
- Sistemske zahteve: iOS 9 , Android 4.4
- Delovna temperatura: 0 °C ~ 40 °C, temperatura skladiščenja: -20 °C ~ 70 °C
- Vhodna napetost: 100-240 V, 50/60 Hz
- Izhodna moč: 5 V, 2 A
- Objektiv: F2,0; goriščna razdalja: 3 mm
- Zaslonka objektiva: (H) 126° (V) 63° (D) 151°
- Standard Wi-Fi: 802.11 n/g
- Varnost brezžičnega omrežja: WPA3
VSEBINA EMBALAŽE
- Kamera Wi-Fi Full HD
- Napajalnik (mikro USB), dolžina kabla 3 m
- Navodila za uporabo
- Montažni vijaki
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.