SBG 104BK električni žar SENCOR

- 3%

simbolična fotografija

SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
SBG 104BK električni žar SENCOR
številka artikla
741013560
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 1
2 ocen
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

34,16 €

33,14 €

27,16 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 34,16 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

33,14 €

34,16 €

27,16 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Električni žar SENCOR SBG 104BK

Peka na žaru še nikoli ni bila enostavnejša! Električni žar SENCOR SBG 104BK je idealna rešitev za vsako gospodinjstvo. Njegova kombinacija ravne in rebraste žar površine vam omogoča pripravo različnih jedi.

Nastavljiva temperatura in enostavno čiščenje

Žar je opremljen z nastavljivim regulatorjem temperature, ki omogoča, da temperaturo žara prilagodite določeni hrani. Poleg tega ga je zaradi dvojno odporne granitne površine enostavno očistiti.

Varnost in udobje

Žar je opremljen s toplotno odpornimi ročaji za varno rokovanje. Termostat je odstranljiv, žar pa ima tudi izvlečni pladenj za kapljice za lažje čiščenje.

Velika površina za peko na žaru in močna moč

Grilovalna površina 44 × 25 cm je dovolj velika za pripravo različnih jedi. Priključna moč 2 300 W zagotavlja hitro in učinkovito peko na žaru.

Bolj zdrava priprava hrane

Površina žara ima rebra za odvajanje maščobe, kar zagotavlja bolj zdravo peko. Žar je opremljen tudi z nedrsečimi nogicami za stabilen položaj.

Parametri

Vrsta blaga
Termostat
Znamka
Barva
Poraba energije
Vrsta žara
Pladenj za kapljanje
Žar plošča

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.