DCS-8627LH Kamera D-LINK Full HD Wi-Fi Spot Cam
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DCS-8627LH Kamera D-LINK Full HD Wi-Fi Spot Cam
Opis izdelka
Varnostna kamera z umetno inteligenco.
Zaznavanje gibanja in zvoka. Nočni vid do 7 metrov.
Vgrajena 100 dB sirena za odvračanje vsiljivcev.
Tehnične specifikacije
Ločljivost Full HD 1920 × 1080 px pri 30 sličicah na sekundo.
Zorni kot 150°. LED reflektor 400 lumnov.
IP65 za odpornost na vlago in prah.
Inteligentne funkcije
Umetna inteligenca za zaznavanje gibanja ljudi.
Zaznavanje razbitja stekla. Podpora ONVIF.
128-bitno šifriranje WPA3 za največjo varnost.
Možnosti snemanja
Prenesite v oblak ali v režo micro SD (256 GB).
Podpora zunanjemu pomnilniku, skladnemu s profilom S ONVIF.
Ključne lastnosti
Zorni kot 150°. Senzor Full HD 1080p s 30 sličicami na sekundo.
Zaznavanje zvoka in gibanja z umetno inteligenco.
Zaščitni razred IP65. 100 dB sirena.
Vgrajen reflektor LED (400 lumnov). Barvni nočni vid (do 7 metrov v popolni temi).
Združljiv z ONVIF (profil S).
Reža za kartico microSD s kapaciteto do 256 GB.
Deluje z drugimi napravami mydlink, Amazon Alexa, Google Assistant.
Varnost WPA3. Enostavna namestitev prek povezave Bluetooth.
Letni načrt brezplačnega nalaganja v osebni varni oblak mydlink.
Z brezplačno aplikacijo mydlink ali spletnim portalom lahko dostopate kjer koli in kadar koli.
Tehnične specifikacije
Ločljivost: 1080p full HD. Hitrost slikanja: 30 sličic na sekundo.
Sistemske zahteve: iOS 9 , Android 4.4 . Profil Onvif S.
Delovna temperatura: -25 °C ~ 45 °C. Temperatura skladiščenja: -20 °C ~ 70 °C.
Zaznavanje razbitja stekla. 100 dB sirena.
Mikrofon, zvočnik. Vhodna napetost: 100-240 V, 50/60 Hz.
Izhodna moč: 12V, 1 A. Objektiv: F2.0; goriščna razdalja: 2,7 mm.
Zaslonka objektiva: (H) 123,8° (V) 65,4° (D) 150°. Nastavitve Bluetooth.
Standard Wi-Fi: 802.11 n/g. Frekvenca: 2,4 GHz. WPA3.
Vsebina paketa
- Kamera Wi-Fi Full HD
- Napajalnik, dolžina kabla 3 m
- Navodila za uporabo
- Montažni vijaki, kabelske objemke
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.