DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS

simbolična fotografija

DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
številka artikla
741015548
Proizvajalec
ECOVACS
Točke zvestobe: 25
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

510,34 €

418,31 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 496,67 €
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

510,34 €

418,31 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Robotski sesalnik Ecovacs Deebot N8 Black

Sesalnik in mop v enem - poskrbite, da bo vaš dom čist z najmanj truda.

Samodejno polnjenje

Deebot N8 se po potrebi samodejno napolni.

Upravljanje prek aplikacije

Z mobilno aplikacijo upravljate sesalnik od koder koli.

Združljivost s postajo za samodejno praznjenje

Deebot N8 je združljiv s postajo za samodejno praznjenje.

Laserski senzorji in navigacija

dToF in senzorji Smart Navi 3.0 za natančno kartiranje in navigacijo.

Načini čiščenja

  • Samodejno
  • Področje uporabe
  • Po meri

Rezervoar in posode

Rezervoar OZMO z nadzorom nivoja vode ter rezervoarjema za vodo (240 ml) in prah (420 ml).

Funkcije

  • Kartiranje več nadstropij
  • Virtualne meje
  • Načrtovanje časa
  • Napredna funkcija zemljevida
  • Neprekinjeno čiščenje
  • Zaznavanje preprog in košev za smeti
  • Plavajoča glavna krtača
  • Nastavitev moči vakuuma

Vzdržljivost in zmogljivost

Li-Ion baterija s kapaciteto 3200 mAh zagotavlja do 110 minut čiščenja. Nazivna moč robota je 40 W.

Specifikacije

Raven hrupa 67 dBA, mere 93,6 × 353 × 353 mm, teža 3,6 kg.

V paketu

  • Robotski sesalnik
  • Polnilna priklopna postaja
  • Stranske ščetke
  • Rezervoar
  • Krpa za čiščenje
  • 10× čistilna krpa za odstranjevanje
  • Plošča iz platna
  • Visoko učinkovit filter
  • Orodje za čiščenje
  • Navodila za uporabo

Parametri

Znamka
Z aplikacijo
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Število programov
Čas polnjenja
Hrupnost
Časovnik
Prostornina vrečke/posode
Življenjska doba baterije
Mokro sesanje
Število akumulatorjev

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.