DEEBOT N8 ČRNI ROBOT. SESALNIK ECOVACS
510,34 €
418,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Robotski sesalnik Ecovacs Deebot N8 Black
Sesalnik in mop v enem - poskrbite, da bo vaš dom čist z najmanj truda.
Samodejno polnjenje
Deebot N8 se po potrebi samodejno napolni.
Upravljanje prek aplikacije
Z mobilno aplikacijo upravljate sesalnik od koder koli.
Združljivost s postajo za samodejno praznjenje
Deebot N8 je združljiv s postajo za samodejno praznjenje.
Laserski senzorji in navigacija
dToF in senzorji Smart Navi 3.0 za natančno kartiranje in navigacijo.
Načini čiščenja
- Samodejno
- Področje uporabe
- Po meri
Rezervoar in posode
Rezervoar OZMO z nadzorom nivoja vode ter rezervoarjema za vodo (240 ml) in prah (420 ml).
Funkcije
- Kartiranje več nadstropij
- Virtualne meje
- Načrtovanje časa
- Napredna funkcija zemljevida
- Neprekinjeno čiščenje
- Zaznavanje preprog in košev za smeti
- Plavajoča glavna krtača
- Nastavitev moči vakuuma
Vzdržljivost in zmogljivost
Li-Ion baterija s kapaciteto 3200 mAh zagotavlja do 110 minut čiščenja. Nazivna moč robota je 40 W.
Specifikacije
Raven hrupa 67 dBA, mere 93,6 × 353 × 353 mm, teža 3,6 kg.
V paketu
- Robotski sesalnik
- Polnilna priklopna postaja
- Stranske ščetke
- Rezervoar
- Krpa za čiščenje
- 10× čistilna krpa za odstranjevanje
- Plošča iz platna
- Visoko učinkovit filter
- Orodje za čiščenje
- Navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.