DEEBOT T10 TURBO ROBOT. SESALNIK ECOVACS
1 501,86 €
1 231,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ecovacs Deebot T10 Turbo robotski sesalnik
EAN: 6943757616084
Tehnologija in funkcije
Vgrajena kamera: izboljšana tehnologija AIVI 3.0 za popolno orientacijo v prostoru.
Tehnologija AI: z glasovnim pomočnikom YIKO za glasovno upravljanje.
Navigacija na vrhu: TrueMapping 2.0 za učinkovito čiščenje.
Sesalni sistem: Z dvema rotacijskima krtačama in premično glavno krtačo.
Nadzor in čiščenje
Upravljanje: prek omrežja Wi-Fi in aplikacije Ecovacs Home na pametnem telefonu.
Oscilacijski sistem za mopiranje: OZMO Turbo 2.0 za popolno čiščenje.
Samodejno vračanje: Na polnilno postajo, ko je program končan ali je baterija izpraznjena.
Čiščenje: laminatnih in lesenih tal, ploščic, vinila in preprog.
Specifikacije
Spremenljive nastavitve časovnika: Za samodejni začetek čiščenja.
Zaznavanje: preprog in ovir, vključno s stopnicami.
Lučka stanja baterije na ohišju sesalnika.
Rezervoar za vodo: 240 ml.
Posoda za prah: 400 ml.
Wifi: 2,4 GHz.
Baterija in dimenzije
Litijska baterija: 5 200 mAh.
Čas delovanja baterije na eno polnjenje: do 260 min.
Čas polnjenja: približno 6,5 h.
Izhod iz baterije: 20 V 2 A.
Napajanje: 220-240 V / 50-60 Hz.
Moč (sušenje): 100 W.
Raven hrupa: 68 dB.
Dimenzije: 103,3 × 353 × 353 mm.
Barva: Barva: bela.
V paketu
- Robotski sesalnik
- Glavni čopič
- Stranske ščetke
- Akumulator
- Omrežna kartica
- Podstavek za polnjenje s sistemom za samodejno čiščenje
- 2× pralna blazinica za mopiranje
- Čopič za čiščenje
- Večnamensko orodje za čiščenje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.