DELL Inspiron 3020 S/i3-13100/8GB/256GB SSD/Intel UHD 730/WiFi/ključnica miška/W11P/3 leta NBD

simbolična fotografija

DELL Inspiron 3020 S/i3-13100/8GB/256GB SSD/Intel UHD 730/WiFi/ključnica miška/W11P/3 leta NBD
številka artikla
AG193910
OEM
3020-32424
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 33
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dell Inspiron 3020 S Procesor 13. generacije Intel® Core™ i3-13100 (4-jedrni, 12 MB predpomnilnika, 3,4 GHz do 4,5 GHz) 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4, 3200 MHz SSD disk 256 GB M.2 PCIe NVMe Grafična kartica Intel® UHD Graphics 730 s skupnim grafičnim pomnilnikom Win 11 PRO 802.11ac 1x1 WiFi, Bluetooth® Dellova optična miška - MS116 (črna), Dellova večpredstavnostna tipkovnica-KB216 - češčina (QWERTZ) - črna siva Napajanje 180W notranji napajalnik EPA Garancija: 3 leta NBD - na kraju samem Pristanišča Sprednji: 2 vhoda USB 3.2 Gen 1 tipa A 2 vhoda USB 2.0 1 globalni priključek za slušalke 1 bralnik medijskih kartic Zadnja stran: 2 priključka USB 3.2 Gen 1 tipa A 2 priključka USB 2.0 1 RJ-45 Ethernet vrata 1 linijski izhod 1 vrata HDMI 1.4b 1 vrata za prikazovalnik Reže 1 vrata SATA 2.0 1 vrata SATA 3.0 1 reža PCIe x16 1 reža PCIe x1 1 reža M.2 2230 za kombinirano kartico WiFi in Bluetooth 1 reža M.2 2230/2280 za polprevodniški pogon PCIe Optični pogon Ni optičnega pogona Dimenzije in teža 1. Višina: 11,42" (290 mm) 2. Širina: 3,65" (92,6 mm) 3. Globina: 11,53" (292,80 mm) Začetna teža: 3,64 kg (8,02 lb)

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.