DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD

simbolična fotografija

DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD
DELL PC OptiPlex 3000 SFF/180W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/Kb/Miška/W10Pro W11Pro licenca/3Y PS NBD
številka artikla
31334998
OEM
HH09C
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 43
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

DELL PC OptiPlex 3000 SFF

Tehnične specifikacije

Procesor: Intel Core™ i5-12500 12. generacije, 6 jeder, 12 niti, 3,00 GHz do 4,60 GHz Turbo, 65 W

Pomnilnik: 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4

Pomnilnik: 256 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, razred 35

Grafična kartica: integrirana grafična kartica Intel

Oprema

Napajalnik: 180 W notranji napajalnik (PSU), 85% učinkovitost, 80 Plus Bronze, TPM

Dellova žična tipkovnica-KB216 - slovaška (QWERTZ) - črna

Miška: Optična miška Dell-MS116 - črna

Operacijski sistem

Windows 10 Pro (vključena licenca Windows 11 Pro), angleščina, češčina, madžarščina, poljščina, slovaščina

Barva

Črna

Garancija

3Y ProSpt

Povezljivost

  • Spredaj: gumb za vklop, USB 2.0 (2), univerzalni zvočni priključek, USB 3.2 Gen1 Type-A (2)
  • Zadaj: HDMI 1.4b, DisplayPort 1.4, USB 3.2 Gen1 Type-A (2), USB 2.0 (2), Ethernet RJ-45

Dimenzije in teža

Dimenzije: 92,6 mm - 292,8 mm - 290 mm

Teža: 5,03 kg

Parametri

Zaporedje procesorjev
Velikost pomnilnika RAM
Kapaciteta trdega diska (v GB)
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Vrsta sklopa
Model procesorja
Proizvajalci
Zmogljivost CPU glede na PassMark

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.