DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/8GB/256GB SSD/integriran/vPro/Kb/Miška/W11 Pro/3Y PS NBD
848,60 €
695,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF
EAN: 5397184800416
Tehnični parametri
Ohišje: OptiPlex Small Form Plus, 260W bronast napajalnik, TPM
Procesor: Intel Core™ i5-13500 13. generacije, 6 8 jeder, 2,5 GHz do 4,8 GHz, 65 W
Pomnilnik: 8 GB DDR5
Trdi disk: 256 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, razred 35
Grafika: integrirana Intelova grafika
Tipkovnica: Dellova žična tipkovnica-KB216 - slovaška (QWERTZ) - črna
Miška: Dellova optična miška MS116 - črna
Operacijski sistem: Windows 11 Pro, angleščina, češčina, madžarščina, poljščina, slovaščina
vPro: Intel vPro Enterprise
Barva: črna
Storitev: 3Y ProSpt
Povezljivost
- Gumb za vklop
- Lučka dejavnosti trdega diska
- Bralnik kartic SD (neobvezno)
- Univerzalni zvočni priključek
- Optični pogon (izbirno)
- USB 2.0 s funkcijo PowerShare
- USB 3.2 Gen 2
- USB 3.2 Gen 2x2 tipa C
- Ponovno izvajanje nalog linijskega izhoda/linijskega vhoda za zvok
- Serijska vrata/PS2 (neobvezno)
- 3x DisplayPort 1.4a (vsak do 4096 x 2304@60Hz)
- Izbirna video vrata: HDMI 2.1, VGA, USB Type-C z načinom DisplayPort Alt
- RJ-45 Ethernet
- Dve reži za razširitvene kartice
- Priključek napajalnega kabla
- Diagnostična lučka napajalnika
- Reža za varnostni kabel
- Obroč za ključavnico
Dimenzije in teža
Širina: 3,65 palca (92,60 mm)
Globina: 11,53 palca (292,80 mm)
Višina: 11,42 palca (290,00 mm)
Teža (min): 8,1 funta (3,68 kg)
Teža (največja): 10,72 funtov (4,87 kg)
Tehnična podpora DELL in vroča linija ProSupport
Slovaška: 421 2 5750 83 03, 421 2 5750 69 81
Češka: 420 225 772 711, 420 225 772 969
Več informacij oproizvajalčevo spletno mesto.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.